Hero pepti

<p>Hoi, wij kregen het advies van HA om tijdelijk voeding zonder koemelk te gebruiken vanwege aanhoudende diarree. Nou kocht ik bij de apotheek Hero nutrasense pep, met 50 procent korting omdat de houdbaarheidsdatum bijna verstrijkt. Ik dacht komt mooi uit want we gebruiken het slechts tijdelijk. De melkpoeder stinkt alleen enorm en is ook wat dikker/stugger dan normale melkpoeder, paar klontjes erin. Is dat normaal? Durf het nu nog niet te gebruiken ;)</p>

Ik herken het wel van de Nutrilon Pepti, dat stinkt ook en de structuur is anders. Is het me 1 of 2? Want op nr 1 zitten zo veel regels dat je wel zeker kunt zijn dat het veilig is.

Wij hadden de pepti ook vond het naar oude kaas ruiken.
Wij kregen het vergoed via de vgz omdat wij het op papier hadden van de huisarts dat wij die voeding moesten gaan gebruiken.

Jep heel normaal. T is echt stinkende voeding, wat dikker ook. Veel kindjes vinden het ook echt niet lekker als ze normale voeding gewend zijn, het is wat muf.

Dus probeer het ook echt wel een week of 2 vol te houden minimaal, zodat je kindje eraan moet wennen. En eventuele veranderingen in allergie etc zie je ook echt pas na 2 weken volop gebruik van de nieuwe voeding.

Dus hoe lastig ook, denk niet over 3 dagen al: hij vindt het niet lekker en ik zie geen verandering dus ik stop ermee, want dan ben je geen steek verder. Echt 2 weken doorzetten, succes!

Terug
Bovenaan