Hero standaard 1

Hi dames,

Zijn er ervaringen met Hero standaard 1?
Ik ben zwanger van de 2e en heb bij de 1e nutrilon omnio tegen krampen gegeven en later pepti via arts.

Nu wil ik BV geven maar wel voor de zekerheid in huis halen alleen is de nutrilon zo enorm duur. Ik weet van de aflevering van de keuringsdienst van waarde over de Kruidvat voeding maar ik heb het geprobeerd bij de 1e en vond het enorm stinken in vergelijking met nutrilon. Heel vreemd! Vandaar dat ik liever een merk gebruik maar anders dan nutrilon??

Ja! Twee weken gebruikt en toen over gegaan op Nutrilon Forte. Verder prima voeding maar ons kleintje had zwaardere voeding nodig. 

Ik heb zo’n Nutrilon verpakking gekocht met 3 zakjes standaard voeding. Gelukkig had ik het in huis, want de borstvoeding wilde hier helaas niet

Ja wij gebruiken Hero! Nu de opvolgmelk, maar heb ook drie maanden Hero standaard 1 gebruikt, waarvan nog 2 weken in combinatie met borstvoeding.
Mijn dochtertje gaat hier heel goed op, en ze heeft in de eerste maanden/weken van haar leven heel erg last gehad van verborgen reflux en kramp.

Maargoed, er zijn veel andere flesvoedingen prima. ?

Ja wij gaven de Hero standaard 1 toen ik overstapte van bv op kv. Tijdje gemixt met elkaar om de bv rustig af te bouwen en daarna nog een paar maanden Hero gegeven. Wat ons betreft prima voeding! We geven nu de opvolgmelk ook van Hero voor het slapen

Ik heb 2 dochters, bij allebei Hero standaard voeding gebruikt! Nu zwanger van de 3e en we gaan weer voor Hero.

T is veeeeeel goedkoper dan nutrilon maar toch een A-merk. Ik heb ooit AH huismerk voeding geprobeerd maar daar kreeg m'n dochter verstopping en uitslag van. Ik ben altijd heel tevreden over de Hero voeding. Het kost toch al genoeg, binnen een paar dagen is zo'n pak op. En Hero is een goed A-merk, maar toch een stuk goedkoper dan Nutrilon. Nutrilon is me echt veeeel te duur en koop je puur voor de naam.

Hero ruikt en smaakt een beetje anders dan nutrilon. Onze dochter wou niet overstappen van nutrilon naar hero, maar die was toen al aan nutrilon gewend. Dus als je ervoor kiest, beter vanaf het begin af aan.

Terug
Bovenaan