Hero voeding standaard 1

<p>Heeft iemand ervaring met Hero voeding standaard 1? Ik zit eraan te denken om over te stappen, aangezien de kdv deze voeding ook aanbieden.</p><p>Zelf gebruik ik nu Kruidvat voeding, maar onze dochter heeft nog erg last van krampjes en ontlasting die niet makkelijk komt.</p>
 
Hero altijd gebruikt bij m'n dochters. Vond het heel goede voeding, t is een A-merk maar toch de helft goedkoper dan Nutrilon, want Nutrilon vond ik veeeel te duur.

Kruidvat is ook prima voeding hoor, en nog goedkoper ;) Maar als je kindje erop reageert kun je idd eens een weekje of twee Hero proberen en kijken of het veranderd. Geen idee, misschien reageert ze ook op Hero hoor. Maar dat weet je pas als je het probeert ;) En dat ze thuis hetzelfde drinkt s op de opvang zou ik zelf ook wel fijn vinden ja!
 
Jaa wij! Gebruik sinds 1 maandje deze voeding, eerst in combinatie met borstvoeding en nu sinds een weekje krijgt ze deze voeding volledig. Ook inderdaad omdat ze het op het KDV krijgt, leek me wel zo makkelijk.
Ons dochtertje heeft heel erg last van (verborgen) reflux en krampjes etc. gehad, maar deze voeding lijkt heel goed te vallen. Gelukkig.

Inderdaad wat bovenstaande reactie ook aangeeft; Even twee weken uitproberen, bij ieder kindje kan het anders vallen ☺️
 
Wij gebruiken het nu een dag, maar merk wel dat mijn dochter sneller spuugt en het ruikt behoorlijk zuur. Het ruikt steeds naar zure melk helaas.
 
Ach wat sneu… Wel echt last van reflux dus..Dit hóeft niet persé aan de voeding te liggen, maar kan ook iets zijn wat ‘sowieso’ aan de hand is nu…
Maar ik ken verder de situatie niet natuurlijk ☺️

Wat betreft de krampjes; ken je Sab Simplex? Daar hebben wij wel echt goede ervaringen mee..
 
Terug
Bovenaan