Hero voeding

<p>Hoi! </p><p>Sinds een aantal dagen gebruiken we (op advies van CB) Hero comfort+ 1. Onze zoon had namelijk enorm last van buikkrampjes, heeft in de eerste twee weken heel veel voeding teruggegeven (echt met een boogje voeding terug blijven spugen) en zat na zijn fles wel 1 á 2 uur lang te kreunen en steunen voordat hij in slaap viel. <br /><br />Nu wordt deze voeding natuurlijk veel dikker dan ‘normale’ voeding, waardoor we al overgestapt zijn naar speen 2 (brede fles van Dr. Brown). </p><p>De voeding is (wanneer deze nog warm is) prima door speen 2 heen te krijgen. Alleen de voeding wordt bij de laatste 30cc énorm dik, waardoor speen 2 ook niet meer lukt. Het duurt dus eigenlijk te lang, waardoor de voeding koud wordt en dikker wordt. Onze zoon doet gemiddeld 15 tot 25 minuten over zijn fles van 120cc (dus volgens mij vrij normaal, maar tegen die tijd is de fles natuurlijk al afgekoeld). <br />Op dit moment maak ik maar steeds opnieuw 30cc met 1 schepje voeding, zodat onze zoon toch nog zijn laatste 30cc kan drinken (hij is namelijk nog niet verzadigd als ik de 30cc over laat in de fles). <br />We hebben al geprobeerd om heel iets meer water toe te voegen bij de laatste 30cc, maar helaas werkt dit ook niet. </p><p>We zouden ervoor kunnen kiezen standaard 90cc te maken en als deze fles dan leeg is, de overige 30cc te maken (zodat we niet teveel voeding verspillen), maar in de praktijk is dit natuurlijk niet altijd praktisch.. </p><p>Misschien heeft iemand de gouden tip hoe jullie dit doen? Toch maar gelijk speen nummer 3 erop? Ik denk namelijk dat de voeding dan te snel gaat.. of kan je de laatste 30cc nog opnieuw even warm maken? <br /><br />Ons zoontje is iets meer dan 4 weken oud. </p>
 
Wij gebruiken deze voeding ook, nu wel de nummer 2 met 7 maanden. Wij waren ook heel erg zoekende met de spenen en flessen. Bij ons werken de smalle dr brown flessen met de difrax spenen top! Wij hebben dan eerst de S speen gebruikt met deze voeding tot een maand of 3/3,5 en gebruiken nu nog steeds de M speen.
 
Terug
Bovenaan