heropgenomen in ziekenhuis. diagnose luid: longembolie

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

nou alweer wat minder goed bericht. na 5 dagen thuis te zijn geweest, ben ik opnieuw met hoge koorts opgenomen. inmiddels alweer 8 dagen terug. na helemaal weer door de molen te zijn gehaald denken ze aan een longembolie.
Er was een afwijking op me ct-scan te zien, en dit in combinatie met dat ik net bevallen ben en die koortspieken krijg ik nu bloed verdunners.
Ik mag deze week naar huis, daarna moet ik nog een half jaar bloedverdunners gebruiken.
We zijn het in het ziekenhuis nu flink zat, en willen nu eindelijk eens gaan genieten.
met onze kleine meid gaat het goed, ze komt goed aan en de borstvoeding doet het gelukkig nog steeds na al die stress.
Veel succes voor de meiden die nog moeten puffen en gefeliciteerd voor de mama' s die hun mooie wondertje al bij zich in hun armen hebben.

Groetjes, conny mv delissa (1 november 2008)

Poeh hee heftig allemaal hoor. Fijn dat je kindje het wel goed doet zeg! Nou veel sterkte en natuurlijk toch ook geniet-se zo tussen de stress door.
Liefs
D

Jeetje zeg! Ik kan me voorstellen dat je het ziekenhuis helemaal zat bent! Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent en dan volop van jullie kleine kunnen gaan genieten!

pffff wat een verhaal zeg...heftig hoor...
je stelt je je kraamperiode wel ff anders voor
hoop dat het nu wat rustiger voor jullie gaat worden..in ieder geval heel veel sterkte..gelukkig gaat het met de kleine heel goed..daar bouw je dan ook weer kracht uit...

groetjes Steph

Goh, het zit je ook echt niet mee he. Zo van het een in het ander gerold. Fijn dat de BV wel goed blijft gaan en knap dat jullie zo positief eronder blijven. (ook heftige tijden voor je manlief hoor, mede voor hem sterkte!!)
Duim voor jullie dat de ellende nu achter de rug is en het bijkomen, uitrusten en genieten als gezin echt kan gaan beginnen!!
Groetjes, Mira

heel heel veel sterkte!
Pas goed op jezelf en laat je goed verwennen!

Erica

Terug
Bovenaan