herseninfarct

Hallo,
ik wil graag eens evnen informeren of iemand weet waar ik terecht kan voor informatie over een herseninfarct bij jonge babies.
Mijn neefje van drie en een halve maand oud heeft vorige week een infarct gehad en nu zoek ik iets waar ik terecht kan met mijn vragen.
Alvast bedankt.
 
Hoi Wendy,
gatsie, wat een vreselijk verhaal. Ik schrik altijd erg van zulke berichten. Ik kan je helaas geen advies geven waar hierover informatie te vinden is, maar ik zag dat je nog geen reactie had gekregen op je berichtje en ik wilde je toch even sterkte wensen. En ook de ouders van je neefje natuurlijk.
Groetjes, Kim
PS: ik heb meteen even op google gezocht en vond o.a. dit bericht: Antwoord op "mijn baby van 6mnd heeft een hersenbloeding gehad "
Door: redactie ()
Helaas kan pas in de loop van de tijd gezien worden of er restverschijnselen zijn; omdat dit van persoon tot persoon kan verschillen, is de kinderarts/neuroloog degene die u hier het best over kan informeren.
Mocht er daadwerkelijk in de toekomst sprake zijn van hersenbeschadiging, dan kunt u contact opnemen met de stichting Braintrain, die zich o.a. richt op kinderen met een hersenbeschadiging. Stichting Braintrain, e-mail brain.train@zonnet.nl of tel. 0162 - 45 58 82.
 
Hoi Kim,

bedankt voor je reactie,het is wel heel fijn dat je de moeite hebt genomen om aan informatie te komen.
Intussen gaat het wat beter met mijn neefje maar het zal in de toekomst moeten blijken wat de schade is.
Groetjes Wendy.
 
Terug
Bovenaan