Herstel keizersnede, pijn neemt toe

Hallo allemaal,
Ik ben 13 januari bevallen dmv een spoedkeizersnede. De pijn was langzaam aan het afnemen en ik kon al steeds meer. Maar nu sinds een paar dagen begint de pijn weer toe te nemen. Met vandaag als climax dat ik nu 's avonds echt nauwelijks kan lopen van de pijn. Het is nu 5 weken na de bevalling. Ik heb geen gekke dingen gedaan zover ik weet, wel wat gelopen in huis met de baby. Weet iemand wat dit betekent en of dit normaal is? Ik kan er online niet echt iets over vinden.

Ik ben 6 weken geleden bevallen via een tweede keizersnede maar herken dit niet. Zou toch de huisarts eens bellen mocht het niet minder worden. Nauwelijks kunnen lopen klinkt niet goed vind ik..

Ik zou het zeker even overleggen met je gynaecoloog of verloskundige voor de zekerheid. Wastrommel komt de pijn toch omdat je (onbewust) meer en meer gaat doen. Ook gaan de zenuwen in je buik terug groeien, die zijn bij de keizersnede doorgesneden. Dit kan flink wat pijn geven maar hoort er helaas ook bij. Sterkte!

Hi! Ik ben in november bevallen door middel van een onverwachte keizersnede. Heel herkenbaar: in het begin ging het hartstikke goed en juist later ging het pijn doen. In mijn geval bleek ik tóch te veel gedaan te hebben in het begin. Ik kreeg steken van binnenuit, die voelden alsof je op een ontstoken teennagel gaat staan. Ik kreeg te horen dat pijn er mag zijn en dat ik écht rust moet houden. Nadat je jezelf een paar keer flink tegen komt heb ik dus maar geluisterd en heb de slaapjes van mijn dochter zo veel mogelijk op bed gelegen. Inmiddels is het februari en kan ik zeggen dat het goed gaat!
Tijd doet dus ook echt wat.

Terug
Bovenaan