<p>Hi dames,</p><p>Sinds 11 april 2022 zijn wij de trotse ouders van onze dochter Puk. Geboren middels een keizersnee. Ik wil jullie vragen hoe lang bij jullie het herstel duurde en hoe dit ging. De eerste dagen heb ik mn bed afgewisseld met kleine wandelingetjes over de bovenverdieping, het bloedverlies was toen al gauw minimaal, na een paar dagen werden de wandelingetjes door het huis steeds wat langer en heb ik me ook verplaatst naar de benedenverdieping. Wat me opvalt is dat de keizersnede nu bijna 2 weken geleden is, maar het bloedverlies echt wel toeneemt.. dat dit kon gebeuren wist ik, maar het zou na 6 weken ook weer moeten minderen.. nu denk ik weleens: poeh, best heftig! Het is niet zo dat binnen een uur mn inlegkruisje vol zit, maar toch wel een soort menstruatiebloeding. Naar buiten ben ik nog niet geweest, puur omdat ik denk dat het bloedverlies daardoor NOG MEER toeneemt. Ook heb ik zonder paracetamol nog steeds wel last van mn buik. Misschien wil ik te snel, misschien hebben jullie tips....</p>