Herstel na currettage

Hallo allemaal,

28 januari 2010 had ik mijn eerste termijn echo, daaruit bleek dat ik een 'missed abortion' had... ik was 9 weken in verwachting, maar het vruchtje bleek met ongeveer 6 weken gestopt te zijn met groeien.. Wat een shock en verdriet!!
Ik heb na (voor mijn gevoel) lang nadenken besloten mbv pillen een miskraam op te wekken. Na twee keer proberen bleek dit niet te lukken, en ben ik op 12 februari gecurretteerd. Dat is nu bijna 3 maanden geleden...

Inmiddels ben ik 'gewoon' 2x weer ongesteld geworden en lijkt mijn cyclus weer normaal. Ik heb alleen nog steeds buikpijn... dit straalt soms uit naar mijn benen. Het is niet constant, maar wel dagelijks aanwezig. Het is een zeurderig gevoel....
Nu vraag ik me af of dit wel normaal is... kan het zijn dat de wond in mijn buik nog niet genezen is? Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Ik zou dolgraag weer zwanger willen worden en ben gang dat de buikpijn een teken is dat dit (nog) niet kan gebeuren..

grtjes mb-tje

Hoi mb-tje,

Wat jammer dat je een miskraam gehad hebt. Wat een shock is dat he als je je op en top zwanger voelt en bij de echo blijkt het niet goed te zijn.

Ik heb zelf in september een miskraam gehad, we dachten ong 11/12 weken zwanger te zijn maar ook bij ons is het vruchtje met ongeveer 6 weken gestopt met groeien.

Ik heb ook een curretage gehad (meest verschrikkelijke ervaring die ik ooit gehad heb) maar ik herken niet de klachten die jij omschrijft.

Misschien kun je de gynaecoloog of je huisarts eens bellen?

Sterkte!!

Groetjes Niene

Hoi Niene,

Bedankt voor je reactie, wat erg dat ook jij deze nare ervaring hebt moeten doormaken!!

Ik wacht het nog even af, mocht de pijn aanhouden ga ik zeker weten de gynaecoloog bellen..

Terug
Bovenaan