Ook ik heb een keizersnede gehad, van de winter 3 jr geleden. Qua herstel kan ik me wel aansluiten bij Paulien. Waar ik dus het meeste last van had was inderdaad de visite, die pas later op gang kwam. Men bedoeld het goed, omdat ze niet gelijk op je stoep willen staan ivm je operatie, maar in feite werkte het bij mij alleen maar averechts. Je naaste fam en vrienden komen toch wel de eerste week, maar als je daarna nog zo'n week of 6 dagelijks visite hebt, komt dat je herstel toch niet echt ten goede. Ik probeerde wel te rusten toen mijn kindje ook sliep, maar ja, je huis moet toch ook weer aan kant zijn als de visite komt?!
Dus van mijn kant krijg je ook te horen: durf nee te zeggen als je merkt dat het je teveel wordt.
Bij ons is het zo dat we toen al gelijk riepen: als er een tweede kindje mag komen zetten we op het kaartje bezoek tijdens kraamdagen of op ons kraamfeest, omdat het een beetje binnen de perken te houden. Als alles goed blijft gaan verwachten wij in juni ons 2e kindje, dus dat word lekker een feestje in de tuin, waar hopelijk veel mensen op af komen, zodat het één dag erg druk is, maar daarna niet meer, haha.
Groetjes en succes!
Mosy