herstel na miskraam

Goedenavond meiden,

Ik zit normaal op het forum als zwanger worden langer duurt. Wij zijn sinds dec 2002 bezig en na de derde IUI bleek ik zwanger. Helaas was dit van korte duur en verloor ik in de vijfde week alweer alles. Nu vraag ik mij af wanneer mijn lijf weer zal herstellen. Weet iemand hoelang het kan duren voordat je weer normaal ongi wordt?

Gr. Buffertje

Hoi Buffertje,
Ik zat en zit ook normaal op het andere forum maar ben helaas ook een beetje hier verzeild geraakt.
Volgens mijn gynaecoloog moet alles een week of vier na de miskraam weer hetzelfde zijn als voorheen. Na een week of zes kan je je eerste ongi weer verwachten. Dat is ook wat ik erover lees op de diverse sites.
Maar..... volgens mij ben ik nu alweer ongesteld, drie weken na mijn miskraam (ik was 12 weken zwanger). Het bloedverlies was bijna over (alleen nog wat bruine prut) en nu heb ik weer helder rood en veel bloed. Ik snap het ook niet helemaal. Ik heb met tempen geen verhoging kunnen meten, dus waarschijnlijk ook geen eisprong gehad. Nou kan ik alleen maar hopen dat ik weer snel in mijn oude ritme zit want ik wil natuurlijk zo gauw mogelijk weer zwanger zijn!
Ik hoop dat er nog wat meer ervaringsverhalen hieronder komen te staan, want ik zit eigenlijk met dezelfde vraag als jij!

Liefs, el.

Hoi Buffertje,

ik kom van hetzelfde forum maar zit hier ook. Na mijn beide mk's duurde het altijd 5 weken voor mijn volgende ongi,dus een week bijkomen en dan na twee weken mijn ei en wee weken later ongi.

Ik hoop dat je cyclus niet onregelmatig wordt na je mk!

Veel succes en liefs Claudy

Hi Buffertje,

Allereerst veel sterkte gewenst!! Mijn lijf heeft na de mk nogal moeite met alles weer op de rit te krijgen. Bij mij duurde het ruim 7 weken voor ik weer ongi werd en sindsdien heb ik een abnormaal lange en onregelmatige cyclus. Nu behoor ik gelukkig tot de uitzonderingen want veel meiden krijgen al red. snel hun oude cyclus weer terug.

Sterkte!

Groetjes F.

Heel veel sterkte toe gewenst met het verwerken van jullie verdriet.
Mijn cyclus is normaal 27 dagen. Na eerste spontane miskraan waar ik 4 dagen overtijd was, duurde mijn cyclus gewoon weer 27 dagen. Na mijn tweede miskraan dat een curritage werd, werd ik na een cyclus van 30 dagen weer ongi. Na mijn derde Cyclus wat ook weer een curritage was, werd ik na een cyclus van 29 dagen weer ongi. Ik heb gelukkig niet zo lang hoeven wachten,maar ik lees ook andere verhalen.
Hoop dat het bij jou ook niet al te lang zal duren en hoop dat jullie maar gauw meer geluk hebben en de volgende poging een gezond kindje zal brengen.

Terug
Bovenaan