Herstel na operatie

Hoi moeders,

Mijn zoontje van 9 maanden is eergisteren geopereerd. Er is een abces op zijn rug verwijderd. Hij is onder narcose geweest en heeft na de operatie een beetje morfine gekregen en verder pijnstillers. Thuis mocht ik, als hij pijn heeft, nog max. 3 x per dag een pijnstiller geven. Ik geloof niet dat hij echt pijn heeft, maar hij is wel veel stiller dan anders. Hij kruipt niet meer en blijft stil liggen. Wel lacht hij gewoon en doet verder vrij normaal. Wie kent dit en wat hebben jullie gedaan. Alvast bedankt voor jullie reactie,
groetjes Angela
 
klinkt wel alsof hij nog een pijnlijke plek heeft. Waarschijnlijk doet bewegen nog pijn, maar voelt hij die pijn niet als hij stilligt en daarom blijft hij maar stilliggen. Blijkbaar voelt hij zich het lekkerst als hij stilligt, vandaar dat hij wel gewoon lacht.
 
Bedankt voor jullie reacties.
Het gaat nog niet echt veel beter met hem. Heb het ziekenhuis nog maar weer ens gebeld. (Die worden gek van mij hoor!). Daar zeggen ze dat als ik het niet vertrouw elk moment langs mag komen. Dat geeft toch wel wat rust. Een werelds ziekenhuis dat Sophia. Maar het kan inderdaad best wel lang nawerken, dus ik mag 2 a 3 paracetamolzetpillen geven per dag een week lang.
Bedankt en jullie allemaal fijne dagen,
Angela
 
hoi!

het is heel normaal datr je kindje een 'terugval' heeft na zo'n heftige ervaring. Komt helemaal goed (als alles goed is met hem, natuurlijk). Je ziet dat ook als kinderen bijv. naar de kleuterschool gaan, worden ze veel aanhankelijker, peuterachtiger. vergelijkbaar met die sprongen van oei ik groei. geef hem de tijd om te ervaren dat de kust weer veilig is, dan komt hij vanzelf.
 
hoi,
vergeet niet dat je zoontje net is geopereerd, en er zit wel een wond natuurlijk wat ook moet genezen,
mijn zoontje is ook geopreerd geweest, ik zal gewoon eerst een paar weken afwachten is er dan niets veranderd dan zal ik toch even naar de ha gaan.
succes en sterkte en beterschap.
veroeska en tygo
 
Terug
Bovenaan