herstel na tweede keizersnede?

Aha oke. Dan weet ik waar ik om moet rekenen mocht dit weer een keizersnee worden. Ik hoop het niet maar je weet maar nooit. Kan ik er alvast rekening mee houden dat ik wel flink wat hulp in huis nodig zal hebben en met halen en brengen van de oudste de eerste weken.

Groetjes Patricia

Hoi meiden,

Bij mij zat er 22 maanden tussen. Nu heb ik met de eerste eerst een gewone bevalling 'geprobeerd' (inclusief vacuum) en daarna een keizersnede, met de 2de een geplande keizersnede.
Na de 2de was ik veel sneller herstelt.
Ik had met de 2de ook veel minder pijn, wat ook erg prettig was. Dus wie weet valt het voor jullie ook mee.
rond half februari krijg ik de 3de keizersnede. Ben erg benieuwd hoe snel het herstel dit keer zal gaan.

Groetjes Suus

hoi hoi

Ik ben nu 31 weken zwanger en ik krijg 26 april een gepande keizersnede. van de eerste ben ik ook bevallen met een spoedkeizersnede en nu ben ik dus blij dat het gepland is.
Dan ga je er waarschijnlijk relex in..
groetjes

hoi hoi

Ik ben nu 31 weken zwanger en ik krijg 26 april een gepande keizersnede. van de eerste ben ik ook bevallen met een spoedkeizersnede en nu ben ik dus blij dat het gepland is.
Dan ga je er waarschijnlijk relex in..
groetjes

Terug
Bovenaan