herstel operatie aan beide eileiders gehad

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Na vorig jaar een bbz te hebben gehad bleek dat beide eileiders aan het uiteinde waren verstopt. Nu hebben ze deze vorige week hersteld. Wel gaf de gyn aan dat het weefsel vanbinnen beschadigd was en dat ze ons 40% kans geeft om spontaan zwanger te raken. Ik ben heel benieuwd of er nog mensen zijn die hier ook ervaring mee hebben. En afgelopen vrijdag en zaterdag had ik heel iets bruinachtig bloed is dit mijn menstruatie geweest? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

gr. Sabrina

Hoi,
vervelend zeg een bbz enz. Ik kan je helaas niet helpen ik wilde alleen vragen wat je voelde dat het niet goed zat. Wat voor soort buikpijn?
Succes verder
gr.
Stella

Hoi Sabrina,

Wat vervelend voor je meid een bbz en nu nog een operatie. Laten we hopen dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het dan ook goed gaat.
Over je vraagje, moest je nu ongesteld worden? Het kan natuurlijk ook dat er door de operatie nog wat restbloed-weefsel is losgekomen. Ik weet nog dat ik na mijn kijkoperatie ook tussendoor tot mijn nwe menstruatie wel eens wat bruinige bloederige afscheiding had. Maar als je het zeker wilt weten kun je dan niet beter even het zknhuis bellen?

Succes.

Groetjes Scorpy

Terug
Bovenaan