herstelde sterilisatie

A

Anoniem

Guest
Ik was eigenlijk eens benieuwd of iemand weet of je met de ovulatietesten ook echt "weten"of je een eisprong hebt gehad?? ik ben nl hersteld van ee sterilisatie, maar de vraag of ik een eisprong heb ?? kan ik dat daarmee zien?

ik moest eerst wachten tot ik weer normaal ongi werd,en ben toen pas gaan testen met ovulatie testen,bij mij was het 14 dagen na me ongi de eisprong en dat is het ook gebleven ook nu nog steeds.en heb een cyclus van 27 dagen. ik hoop dat je hier genoeg aan heb groetjes

Hoi,

Je kunt zeker met een ovulatietest zien of je een eisprong hebt. Tussen de 36 en 24 uur voordat je een eisprong krijgt, komt er nl. een hormoon vrij en deze meet de ovulatietest. Ik gebruikte die van CB en ben er zeer over te spreken (ben meteen zwanger geworden toen ik ze gebruikte).

fijn dat jullie zo snel reageren! ik hoop dat het allemaal gaat lukken, ik ben nu nog niet aan toe, probeer eerst maar zo.
Maar is niet helemaal zeker dat ik gewoon eisprong heb.
Als het te lang duurt ga ik zo'n test kopen, zijn wel duur of niet van cb?

ik wilde even wat vragen aan de eerste reactie schrijfster, zit jij in de zelfde situatie als ik of dacht ik dat te lezen?? Probeer in contact te komen met vrouwen die hetzelfde hebben laten doen.

ik ben in okt 2003 hersteldt van een sterilisatie en wonder boven wonder was ik in dec van het zelfde jaar al zwanger,maar het mocht helaas niet lang duren,ik kreeg een miskraam net na de kerstdagen,ben toen gecuriteerd.en eigelijk zijn we al vanaf die tijd bezig om een kindje te krijgen.emn loop nu al meer dan een jaar bij de gyn.we hebben een samenlevingstest gehad en dat was bij ons bijde allemaal goed.ik heb alleen een stimulerend middel gekregen voor nog een hevigere eisprong dat wil zeggen ik heb wel een eisprong maar niet hevig en lang genoeg,kan je mij vertellen hoelang het isgeleden dat herstel bij jou enof je ook bij een gyn loopt..me verhaal wil niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat verlopen hoor elke vrouw is nou immers anders dan de andere......ok groetjes maar weer ik lees nog wel van je doeiiiiii

ik ben echt nog maar net herstelt en nog niet echt ongerust, maar snap heel goed hoe jij je voelt. Hoop dat het bij jou en mij snel gaat lukken!!

Terug
Bovenaan