Hersteloperatie sterilisatie vrouw

<p>Goeiemorgen mama's, </p><p>Ik ben op zoek naar ervaringen van moeders die een hersteloperatie hebben gehad om een sterilisatie ongedaan te maken. Ik heb al 2 kinderen van 8 en 14 jaar met mijn ex-man maar mijn huidige partner en ik zouden samen nog graag een kindje willen. We zijn 38 en39 jaar. Ik heb deze vraag ook op een ander forum gesteld maar daar werd niet serieus gereageerd dus ik hoop dat men op dit forum wat meer volwassen is.</p><p> </p>

Goedemorgen,
Ik zelf heb geen ervaring met een hersteloperatie. Herken je situatie wel, zelf ook een dochter van 14 en een zoon van 10 van mijn ex en mijn huidige partner en ik zouden nu ook graag een kindje samen willen. Wil je dan ook heel veel succes wensen en hopelijk over een tijd positief nieuws!

Hoihoi,
Een vriendin van mijn moeder heeft een herstel operatie gehad (vrouw) zij moest daarna wel via IVF zwanger worden ivm "slagingskans" en de eerste ronde was het al raak. Inmiddels zijn ze nu 19weken ver! 
Bij haar eerste zw was ze in ronde 2, bij de 2 de in ronde 1 en bij de 3de in ronde 2 zwanger. En nu de 4de in de eerste ronde.  Denk dat het er ook aanlicht hoe snel je zwanger was bij jouw andere kids. 
iig heel veel succes!!

Was benieuwd of er nog vrouwen zijn die een hersteloperatie sterilisatie ongedaan hebben gehad en wat was jullie ervaringen en uiteindelijk zwanger zijn geworden ik ben 11 jaar geleden gesteriliseerd tijdens laatste zwangerschap al heel lang zwangerschap wens hebben nu al 2 Ivf pogingen gedaan twee keer net voor de punctie heel veel eitjes gesprongen zijn te lang door gegaan 2 keer verse terugplaatsing gehad helaas zonder resultaat heb er  geen vertrouwen meer in Ivf en wil toch gaan bespreken voor een hersteloperatie deze raden ze in eerste instantie af omdat ik al keizersnede heb gehad ik ben altijd makkelijk zwanger geworden dus snap snap er niks meer van hoop dat er vrouwen zijn met ervaringen? 

Terug
Bovenaan