Jasper is morgen alweer 20 weken(wat gaat de tijd snel!), maar hij is een week te vroeg geboren dus volgend het boek oei ik groei moet ik dus 19 weken rekenen. Ik heb nooit wat gemerkt bij hem van de andere sprongetjes. Heerlijk dacht ik zo'n makkelijk kind. Maar dat is nu toch wel ff anders zeg. Hij wordt al een week veel vroeger wakker en komt soms zelfs weer s'nachts. Hij is erg huiligerig en alles heel snel zat (wat duurt 4 uur dan lang zeg tussen voedingen!). Slapen overdag is ook een ramp. Zodra meneer in bedje wordt gelegd begint hij te krijsen. Zelf een auto ritje krijgt hem niet in slaap! Vanmiddag moet ik werken. Heb wel medelijden met mijn schoonmoeder maar ik vindt het zelf wel lekker dat ik ff 'rust' heb. Het enige wat hij lekker vindt is als ik de hele tijd met hem rond ga lopen.... maar ja daar heeft mama niet zo'n zin in.
Herkent iemand dit?? Zijn er andere kindjes die ook erg last hebben gehad van het 19 weken sprongetje? Hopelijk is mijn kleine man snel weer de oude want ik wordt er best moe van.
Herkent iemand dit?? Zijn er andere kindjes die ook erg last hebben gehad van het 19 weken sprongetje? Hopelijk is mijn kleine man snel weer de oude want ik wordt er best moe van.