het 4 woorden verhaal tot nu toe

A

Anoniem

Guest
er was eens een dikke brutale muis die in de nek van een dikke grijze olifant sprong.
wat doe jenou? de dikke muis zei: ik wil naar canada.sorry, maar ik ben vandaag jarig en straks kom ik te laat.
weet je ,zei de muis, in canada is een kindje geboren en het is een bijzonder kindje.
het heeft namelijk 3 oren en twee ontzettende mooie grote ogen met elk een verschillende kleur en een monitortje in de pupil en daarmee kan het goed zoeken naar eten als je begrijpt wat ik bedoel. en dat is heel gek hoor. zo is het maar net. zo, zei de olifant, aangezien ik wel trek heb, en dat kindje dus goed kan zoeken naar eten, gaan we nu naar heerlijk gebakken tosti's zoeken in groot bos waar de melkflessen bloeien en de vliegende koeien loeien.hee, zei de baby: ik moet opeens poepen en ik heb me toch een buikpijn. maar geen luier.
die groeien hier aan de oren van de olifant. en hij nam een sprong en nog een sprong... oh jee, en toen scheurde hij het hele derde oor van de olifant.
nu kan ik eindelijk net doen alsof ik mijn moeder niet hoor, zei de dikke olifant.
maar weet je wat, misschien kunnen we samen naar buiten gaan en binnen blijven, of niet,... moeilijk kiezen.
maar dan komt opeens een ooievaar aangevlogen. die heeft een pakketje aan zijn snavel bungelen. plof.... daar laat hij het pakje vallen. olifant en baby rennen dus nu snel naar het pakje dat op de grond ligt en beweegt als een schorpioen!!
oeps, wegwezen muis.. het pakje gaat open.
 hee, geen schorpioen, maar een heel lief klein hamstertje kruipt eruit.
jeetje, zegt de olifant dat had ik nou niet verwacht van de ooievaar, want normaal gesproken brengt hij diamantjes wat ik natuurlijk goed kan gebruiken, want ik was bezig om een bling bling luier te produceeren en te maken voor de baby. maar een hamster is ook leuk. als tie maar niet van die dikke hamsterwangen heeft, alhoewel, ik wil wel een opslagplaats voor ons eten! dat is handig zeg!
maar dan moeten we wel genoeg babyspullen inslaan.
ja precies, maar hoe?
hamsteren bij de ah!! waar je airmailes krijgt en lekkere broodkruimels die je daarna dan weer kan opeten. en ook lekkere taartjes waarvan je kilo's aankomt en dat moet juist, dus toen zei de muis, zullen we naar de dichtsbijzijnde ah?
onderweg ernaartoe zagen ze rashid lopen, hem toch maar gevraagd of er wel babyspullen bij de ah waren. toen rende hij snel naar de kaasafdeling en daar zten wel 100 muizen te zingen. piep zei de olifant, ik ben nog nooit op een planeet geweest, maar daar gaat vandaag verandering in komen. ik neem een aanloop en ik spring zo hoog als ik kan en val heel hard op een wolk die doormidden breekt en waardoor de hele ah natgeregend was en toen had de muis er geen zin meer in. hij holde eerst naar de luiers om vervolgens zo snel mogelijk naar et olvaritpad te springen. en fruithapje en nog een lekker koekje erbij. nog een fles diksap en toen had hij in de broek gepoept.
dat het vies rook, hij keek om en de olifant stond weer achter hem met een pak luiers van het kruidvat, maar de maat klopte niet. te groot!! maakt niet uit, dan maar zonder. hij nam een aanloop en hop, dwars door de winkelruit. daar was rashid weer. rinkel de kinkel klonk het achter hun.
ook de ah kassamedewerker kreeg een poepluier om zijn oren. maar hij kon er niet om lachen en belde meteen de dierenambulance.
die kwamen met schepnetten en probeerde iedereen te vangen.....

Hahaha... leuk dat je het even op een rijtje hebt gezet. Kunnen we weer vrolijk verder gaan.

lekker duidelijk zo.ik had wel terug zitten lezen,maar raakte de draad kwijt haha.

------------------------------------------ (draadje voor Kari).

Maar wat wordt het verhaal leuk heh. Een hele hoop onzin op een rijtje. Maar wel grappig.

Ook diegene die gewoon rustig aan het slapen was, werd wakker. Het hele dorp liep uit, inclusief de burgermeestersvrouw met haar ontzettend grote en stinkende voeten, waardoor de menigte al heel snel in het niets verdween, wasknijpers op de neus zette en er weer was.
Behalve dan de grote boze wolf, die had een off-day. Hij was gisteren opengesneden door de zeven geitjes, die al een tijdje wraak wilden op de grote boze wolf, daarom gijzelden ze hem en brachten hem naar de politie. Die wilden alles weten over het geheim van de zeven geitjes. Dus gingen ze weer weg, want ze wilden het geheim niet verklappen. De wolf ontsnapte en liep achter de olifant, de muis en de zeven geitjes. En de baby natuurlijk die allang in de trein zaten opweg naar de forummeeting in eindhoven. Daar waren alle baby's maar alleen gekomen. De mama's waren te lui om in de auto te stappen en daarom bleven ze op msn en forum om maar te blijven kletsen. Die papa's van de baby's vonden het wel best eng dat die mama's met hun neuzen in de boter vielen. Daarom besloten ze dat het tijd werd om zelf de touwtjes in handen te gaan nemen, want zo loopt alles natuurlijk helemaal in de soep.
De baby's stapten in een hele mooie taxi die ze bracht naar de Efteling. En daar kwamen ze roodkapje tegen en weer de wolf. De baby's grepen de boze wolf meteen in zijn nekvel en riepen de bewaking erbij. Maar die kwam niet en toen lieten ze de wolf vallen in de put van holle bolle gijs.
En toen zagen ze ineens kabouter plop die een hondje bij zich had. Hij was rood met witte stippen en pipi langkous zat er bovenop. Het hondje piepte, piepte: Help me, mijn  rug breekt en mn poot houd het ook niet. Die brak doormidden. Daar lag tie dan, in het hoge blauwe gras, tussen de grote paddestoelen waaronder de kabouters feest vieren in een groot kabouterbos waar de grote boze wolf niet bij was, maar ook opeens op een wolk zat en tijdens een regenbui naar beneden gleed op een regenboog. Die was de mooiste die hij ooit cadeau had gedaan. Speciaal voor de babies had hij die ontworpen en in een doosje bewaard, een barbapapa-doosje. Natuurlijk hoe kan het ook anders. Het doosje is te klein voor regenbogen. Maar door barbapapa zijn toverkunsten kon hij alles maken zoals hij wilde: draken, heksen  en lieve elfjes die s'avonds over de kindjes waken. Maar de baby zegt, nadat klaasvaak langsgeweest is: Nu wil ik slapen! De muis verschijnt in zijn dromen en ook een hele lelijke muis, eentje met hele tanden en een kapotte staart. hij ging ermee naar de dierenarts, maar die kon er niets mee, dus liet hij het verbinden met mooi bloemetjesverband, zo kon de baby rustig verder dromen zonder zich zorgen te maken, maar toen dook toch Rachid weer in het water en viel flauw. En toen gingen ze met rachid naar de huisartsenpost, want hij dacht dat hij een dikke olifant geworden was, maar dat kwam  omdat hij zijn hoofd had opgetild en in de wasmand had gelegd.  

hee wat goed... ik wilde ook net het vervolg weer neer gaan zetten... hihihi scheelt mij weer....

zet jij het volgende stuk maar weer neer! Er blijft nog wel ff werk denk ik, volgens mij word het echt een eindeloos verhaal!
groetjes mieke

Terug
Bovenaan