Het 4e kindje..

Hoi dames,

Wij zij in verwachting van ons 4e kindje en ik merk dat mijn gedachten alle kanten op gaan.
Onze jongste is nu 6 jaar en al onze kinderen zijn dus al schoolgaande. Oudste is 11
Ik maak me nu erg druk om al het geregel
- het opnieuw beginnen met alles te regelen rondom de verzorging van een baby
- een grotere auto/huis regelen
- het combineren van mijn nachtwerk en een baby
- weer opnieuw op zoek naar oppas of toch minder gaan werken.
- reacties die zullen komen vanuit me omgeving, ook omdat ik moeite heb om alles nu te overzien.

Wie heeft hier nog meer last van, en tips om al deze gedachten te laten gaan.

Ondanks de gedachtens voel ik me verassend genoeg niet zwak, moe en misselijk. Dit is wel super!
 
Geen ervaring, ik krijg nu de derde als het allemaal goed gaat. Maar wil wel even zeggen; heel veel succes en wijsheid bij alles!
 
Mijn ouders hebben 4 kinderen. De jongste en derde schelen 5 jaar, de jongste en oudste schelen 10 jaar. Een beetje vergelijkbaar dus! Ik heb zo'n groot gezin altijd heerlijk gevonden! Tuurlijk, we kregen niet altijd de nieuwste spullen of moesten samen doen (want x4 is erg prijzig!). Ik heb mijn moeder wel eens gevraagd hoe ze dat heeft gedaan, en zij zegt dat ze erin groeide. Zij was wel thuisblijfmoeder, dus dat scheelde wel. Toch zal het uiteindelijk allemaal echt wel loslopen! Geniet van dit wonder en dat je het allemaal nog een keer mag meemaken! ?
 
Bedankt voor je reactie.
Fijn dat je vroeger het vanuit thuis positief hebt ervaren.
Waarschijnlijk maak ik me ook te druk.
Een kindje is een wonder ongeacht het aantal.


 
Ik ben ook zwanger van nr 4.. herken je gevoel. Maar weet je voor alles is een oplossings?
We hebben er al 3! Dan kan nr4 alleen maar meegenieten toch?
 
Terug
Bovenaan