Het aan je (schoon)ouders vertellen

A

Anoniem

Guest
Hahaha, daar gaan we weer!!!

Nog maar net aangemeld op dit forum en gelijk al mijn opgespaarde vragen aan het spuien in de hoop dat jullie de felbegeerde antwoorden voor mij hebben!

Wanneer hebben jullie het je (schoon)ouders verteld? Heb je de beruchte twaalf weken afgewacht, of heb je het al eerder verteld?

Ik wil zelf niet zo lang meer wachten. MOcht het dan toch mis gaan dan kunnen m'n ouders ons ook steunen..

Daarnaast wonen mij ouders een behoorlijk eindje weg, dus ik zie ze niet echt wekelijks !
Ik wil het ze eigenlijk al dit weekend gaan vertellen, dan gaan we daar naar toe en ben ik (ruim) zes weken zwanger.

Wanneer hebben jullie het verteld?

Groetejs, Lelie

hoi hoi
 wij konden ook heel moeilijk ons mond houden hoor!
wij hebben het verteld toen ik 5 weken zwanger was!
snel he!!!maar je bent ook zo blij!
ik snap het helemaal!veel succes verder!
groetjes tesje.

hi lelie, gefeliciteerd meid met je kind op komst.
gewoon doen zoals jij het goed voelt. je noemt een goed argument, dat ze je kunnen steunen als het onverhoopt toch niet gaat zoals je denkt.
wij hebben 12 weken afgewacht voor we het aan ouders, schoonouders en kinderen hebben verteld. dat was vooral omdat we megagezeik verwachten (en hebben gekregen) van de oudste kinderen (nu nog niet soepel, maar iets minder aggressief allemaal).
doen wat bij jullie past hoor en geniet van je wonder...
gjes Miep36

Hoi Miep36

Gezeik krijgen omdat je zo iets leuks te vertellen hebt als het feit dat je zwanger bent?? Dat snap ik écht niet!
Zeker niet als het je eigen keuze is...
Nou, laat mij je dan feliciteren!
Enne...knap hoor dat je zolang je mond hebt kunne houden!
Ik hoop voor je dat iedereen aan het idee zal "wennen" en julie uiteindelijk als het moois van de wereld wenst!

Groetejs Lelie

Hoi Miep36

Gezeik krijgen omdat je zo iets leuks te vertellen hebt als het feit dat je zwanger bent?? Dat snap ik écht niet!
Zeker niet als het je eigen keuze is...
Nou, laat mij je dan feliciteren!
Enne...knap hoor dat je zolang je mond hebt kunne houden!
Ik hoop voor je dat iedereen aan het idee zal "wennen" en julie uiteindelijk als het moois van de wereld wenst!

Groetejs Lelie

Hai lelie,

Wij hebben het met 9 weken verteld. We hadden met 9 weken onze eerste echo, en daarna hebben wij het verteld.
Ik wilde eigenlijk liever na 13 weken doen, maar ivm mijn werk, moest ik het wel eerder vertellen.
Enja, als je het dan toch op je werk moet vertellen( van wege bep werkzaamheden), dan ga je natuurlijk eerst naar je ouders en schoonouders en de rest van de fam enzv.
Mn schoonouders waren op vakantie toen wij de echo hadden, dus we hebben gewacht met vertellen toen die terug waren.
maar je moet doen wat je zelf wilt hoor!
Groetjes AW 39+5

Hoi Lelie,

De eerste keer vertelden wij het met zes weken.
Nu dachten we pas met 12 weken het nieuws te vertellen,
maar ook nu was het grote nieuws met zes weken rond verspreidt.
Doe waar je jezelf het lekkerst bij voelt.

Liefs, Judith

hoi!

wij hebben het met 13 weken verteld!We vonden het gewoon zo leuk om iets met zijn tweeen te hebben wat niemand wist. met 12 weken kregen we een echo met leuke foto's, die konden we dan ook gelijk laten zien!!Ik zou het liever voor me houden als het mis zou gaan, dus dat was ook de reden van 13 weken. Trouwens, we hadden er totaal geen moeite mee om het geheim te houden, terwijl het toch al een jaar duurde, voordat ik zwanger raakte!! succes met vertellen, (moeders zijn erg enthousiast, kun je je vast voorbereiden!!)
groetjes Mar

Terug
Bovenaan