Het aftellen is begonnen.

Vanochtend mijn laatste controle gehad bij de gyn. Ben 37w en 5d zwanger en over net ietsje meer dan een week is onze kleine er!! Zo onwerkelijk en zo dichtbij het is gewoon een beetje raar :).

Bloeddruk was prima 117/67 en qua gewicht heb ik helemaal niks te klagen ben sinds het begin van de zwangerschap tot nu wel 400gr aangekomen wahaha...Kan in die zin al helemaal niet wachten met op de weegschaal te gaan staan als de kleine er is ;). De klachten van mijn rug, buik en bekken duiden op bekkenklachten zei de gyn (gut wat een helder licht!!) ook is de kleine nog niet ingedaald en kan dit ook een hoop van de pijn verklaren, maar in mijn geval is dat niet indalen geen probleem aangezien het een geplande keizersnede is.

Wel het advies gekregen deze laatste week wat extra rust te nemen, dus ik denk dat ik me daar maar eens aan ga houden...De kleine wordt geschat op ongeveer 7 en half pond dus een stuk lichter dan de eerste, maar dat vind ik helemaal niet erg. Vandaag was er op de echo ook wat haar te zien op het bolletje dat was wel zo grappig om te zien hahaha..kan niet wachten tot het zover is en ik het in reallife kan gaan aanschouwen.

Dus aftellen geblazen hier en de laatste dingetjes nog even zien te doen en laat dan die kleine maar komen :)!!

Heerlijk dat het aftellen is begonnen,
en je kleine niet zo zwaar word geschat...
toch wel makkelijk haha met een geplande keizersnee, weet je fijn waar je aan toe bent...
Heb je er bij je vorige kindje veel last van gehad met opknappen?

Succes met de laatste dingetjes, en rust lekker uit,

Liefs Marina

Fijn dat je kan gaan aftellen... nog iets meer dan een week...

Hoop dat je lekker kunt genieten nog deze laatste dagen... ook van je welverdiende rust... en laat dan je beeb maar komen..... :D

Liefs Anneke

@ Mini Vorige keer heb ik wel even wat tijd nodig gehad om te herstellen, maar niet dat je zegt foei dat is me tegengevallen. Eigenlijk hoop ik dat het hetzelfde verloopt dan hoor je mij niet klagen ;).

Terug
Bovenaan