Het aftellen is weer begonnen..........

Hoi Dames,

Morgenochtend mag ik weer voor een echo komen. De afgelopen week heb ik geen helder rode bloedingen meer gehad, pfff echt een pak van mijn hart. Nu maar hopen dat die hematoom dat ook gemerkt heeft en aan het slinken is geslagen. Volgens mijn ha, die ik vorige week nog even  sprak, is zo'n ding niet zomaar weg en met je groeiende baarmoeder kon ik daar niet klakkeloos vanuit gaan, shoot. Maar positief was het wel. Positief is natuurlijk ook dat ik inmiddels al de 8w3d gehaald heb, het kindje doet in ieder geval zijn of haar  best.

Nagels bijten maar weer tot morgen, zal wel lekkere lange nacht worden weer.

Liefs,
Daantje

He lieve daantje,

fijn dat je verder geen bloeding meer hebt gehad meid, ik hoop met je mee op een mooie echo hoor.

Maar als een gyn zegt dat zo.n hematoom wel zal slinken, zou ik me maar
niet al te druk maken over wat een ha zegt, die heeft er toch echt wel
minder verstand van hoor. Anders was hij/zij zelf wel gyn geworden denk
ik.

Laat je even weten hoe het is gegaan?

liefs Hester  

Hey Daantje!!
Nou, hihi ik wordt er zelf alweer nerveus van brrr....
Maar uhhh schijnbaar is dat ukkie in jou een strijdertje en echte strijders 'verslaan' he?? Duss uuhh die zal m met een karatetrappie wel ff flink van jetje geven!! Dáááág hematoom.....
Ik zou in ieder geval geen hematoom als gezelschap willen hebben....
En sja wat Hester zegt, maak je niet al te druk (doe je toch wel!!!) want je bent nu al best ver en ik heb er een goed gevoel over !!!

Hee, we denken aan je en laat het weten he?????

Liefs Jeannette

Hoi Daantje,

Vanochtend ben je weer geweest dus. Wacht op je berichtje! Hoop dat alles er goed uit zag, in ieder geval niet erger geworden. Hoop dat je een mooie echo gehad hebt.

Liefs
Ineke

Hoi Daantje,

Vanochtend ben je weer geweest dus. Wacht op je berichtje! Hoop dat alles er goed uit zag, in ieder geval niet erger geworden. Hoop dat je een mooie echo gehad hebt.

Liefs
Ineke

Hoi Daantje,

Liefs
Ineke

hahaha ineke.....het echoooooood hier hihihihihi
je bibberde vast zo van de zenuwen voor daantje dat je vinger trilde op de "plaats bericht" knop hihihihihihi

x Costa

Daantje...spannend weer hoor?
Hoop dat alles is goedgegaan vandaag..je hebt het verdient na al die angsten!

Ik ben benieuwd laat wat van je horen!!!

Liefs Britt

Terug
Bovenaan