Het allemaal even niet meer eten

Ik wil gewoon even iets kwijt.
Soms weet ik het allemaal gewoon even niet meer
En dan denk ik het moeder zijn valt heel zwaar een kindje die de hele dag je aandacht wilt het huishouden wat ik niet eens afkrijg .. en dan ook nog een vriend die werkt en die te moe is wanneer die thuis komt
Ik zit vol van verdriet, ik ben bijna amper ergens vrolijk over ja wanneer ik met mijn kindje knuffel, of zie dat die vrolijk is maar voor derest geen leuke momenten meer met mijn vriend of hij is te moe ik weet het gewoon even niet meer en het voelt alsof het me allemaal te zwaar is
ik zit vol van emoties iemand misschien herkenning? Of Tips

Als moeder zijnde kan dat niet altijd op ieder moment van de dag op ieder tijdstip .. misschien denken sommige mensen daar anders over maar als je een man hebt die heel veel werkt en je als moeder heel veel zelf doet is dat zwaar en gaat dat dus niet.

maar bedankt! 

Nee dat weet ik. Maar uitgerust is de wereld zo veel mooier en gaat alles zo veel makkelijker. Dus serieus, zoek oppas en ga slapen. ik had het misschien net wel iets te kortaf neergezet. Sorry.

Helemaal niet erg hoor haha ?
dat is juist het probleem, hij heeft nu verlatingsangst ik kan hem dus niet ergens brengen .. dus is even doorzetten maar komt goed 

dankjewel ❤️

Is een oppas aan huis die hem wat af kan leiden een idee? Als je je huis daardoor wat aan kant kan maken helpt dat al met je wat beter voelen. Of misschien kan je dan tijd nemen om even rustig te koken zonder kind aan je been. Ik heb zo'n oppas eens in de twee weken. De kleintjes zijn weg van haar en ik krijg wat gedaan. 

Terug
Bovenaan