het '8 1/2' maand sprongetje???

A

Anoniem

Guest
hebben jullie dat ook?

jamie is zo verschikkelijk driftig als er ook maar iets is gaat ie echt gillen huilen niet normaal. terwijl die normaal altijd zo lief en vrolijk is

als hij de afstandsbediening ziet MOET hij hem hebben anders is het oorlog
ziet hij ze loopwagen MOET hij erin hij kan z;n ogen er niet vanaf houden
zo kan ik nog wel f doorgaan..echt het ene moment ligt ie te schateren van het lachen en vervolgens is ie ontroostbaar

s"nachts komt ie ook weer een paar keer en dan niet zachtjes huilen maar echt brullen dat ik rechop in me bed zit schrik me echt rot iedere keer

ik weet f niet wat ik er nou mee aanmoet soms kan ik hem zelf niet troosten weet dan ook gewoon niet wat er aan de hand is.

is dit nou het "8 1/2" maand sprongentje? want dan hoop ik echt dat het snel voorbij is. klinkt misschien stom maar soms weet ik gewoon f niet hoe ik me eigen kind moet vermaken.

hoop dat jullie tips of advies hebben!

groetjes marielle

In dit huis is hetzelfde aan de gang, behalve de nachten, die gaan goed. Rik wil ook zijn flessen niet eten. gisteren heeft ie alleen fruit en groente en brood op.....

Naja hoop maar dat het snel over gaat!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

P.s. bi Rik is zijn tandvlees bovenin ook dik, dus denk dat ie ook zijn voortanden gaat krijgen!

hey meiden,
jeetje vervelend zo'n sprongetje hé? Als Jelte weer even zon periode heeft hou ik het ook maar bij een sprongetje maar denk ook wel dat ze de leeftijd krijgen dat ze goed weten wat ze willen en ons een beetje gaan 'testen'. ''als ik nu ga huilen krijg ik mss wel de afstandsbediening?"
Jelte (nu 9maanden) ging gister ook lachend en tijgerend naar de radioinstallatie! Gelukkig was ie dit keer goed af te leiden, maar dit is ook wel eens anders geweest.
Succes ermee,
Gr. Saskia (mama van Jelte)

dat zal ook ongetwijfelt zo zijn (dat uittesten) want bij "vreemden" doet ie het niet

jamie sliep de laatste nachten heel slecht (normaal zo'n 14uur achter elkaar) toen deed ik hem vannacht z'n oude slaapzak aan die eigenlijk te klein is heb ik hem verder niet gehoord.. toeval? maar ja vannacht maar weer is kijken..

wat kan zo'n kleintje je dan toch bezig houden he en het mooie van alles al ie dan maar f naar me lacht smelt ik en kan ik echt niet boos zijn

maar vermoeiend is het wel!!!

Terug
Bovenaan