het begin al weer te kriebelen..

Die hormonen.., het begint al echt weer te kriebelen om zwanger te zijn. Is dit eigenlijk normaal? Bij de eerste heb ik er het eerste jaar helemaal niet aan moeten denken en nu na een aantal weken alweer wel.. Hebben jullie hier ook last van?

nou toen ik zwanger was dacht ik nou hoop dat het snel weer voorbij is. Maar nu denk ik nou.. opzich mis ik het zwanger zijn ook wel weer.. Maar nog 1,5 jaar ofzo wachten en dan willen we misschien wel weer voor een 2de.

Herkenbaar! Ik wil ook weer! Na 3 weken begon het alweer te kriebelen! Dat was na de eerste ook zo, niet zo raar dus dat er maar 13maand tussen de dames zit! Toen ik weer ongesteld was geweest zijn we meteen weer aan de klus gegaan. Maar nu niet helaas, mijn man wil geen derde. En ik wil hem ook niet pushen dus ik kijk met een grote lach en een klein traantje terug op 2 prachtige zwangerschappen, dankbaar dat ik dat mee heb mogen maken en dat alles zo enorm goed is gegaan en gaat. En af en toe een klein beetje verdrietig dat ik het niet meer mee ga maken. Gelukkig wel met het besef hoeveel geluk ik heb met mijn 2 prachtige gezonde kinderen en een geweldige man.

Lijkt me wel vervelend dat je zelf nog wel wilt, maar je man niet! Wij weten het nog niet, laten alle opties nog open. Maar eerst maar wachten tot ik ongesteld wordt, bij de eerste heeft dat ook lang geduurd. En aangezien ik volledige borstvoeding geef, gaat dat denk ik ook nog wel even duren. Wie weet!

Lichamelijk zou het van mij alweer mogen hoor! Mis mijn dikke buik met schopjes en draaien best wel... Maar eerst zorgen dat Nick ietsje ouder is en we de rust en het ritme een beetje terug hebben.
En dan is het nog maar de vraag of het allemaal lukt. We zijn 3 jaar bezig geweest om zwanger te raken en dat is uiteindelijk via ivf gelukt. Dus nu ook afwachten of het wel op de natuurlijke manier lukt.

Ik heb vier zwangerschappen gehad en heb het helemaal gehad, vooral die laatste was megazwaar. Maar het is en blijft ontzettend leuk, ook dat babygedoe is zo ontzettend leuk. Omdat ik het lichamelijk heel zwaar had en de zwangerschappen bij ons altijd erg spannend zijn (heb er maar 2 kinderen aan overgehouden helaas) hebben we besloten dat dit de laatste keer was, zeg nooit nooit, ik houd de deur altijd op een kiertje, en als het gebeurd terwijl ik de pil slik ofzo dan is het ook welkom en zien we dan wel weer verder.

Maar ik denk dat ook al heb je10 kinderen gehad, dat je het gewoon leuk blijft vinden. Denk ik hoor ;-)

Terug
Bovenaan