Het begin is er...........

Hallo lieve meiden,

Ik zit nu in mijn 40e week......(39 + 2)

Gisteren begonnen de "menstruatiekrampen" om een uur of 14.30 uur. Zaten erg lange pauzes tussen en kon ze makkelijk verbergen.

Afgelopen nacht steeds in de weer geweest, steeds krampen en buikpijn, beetje blaasontsteking/diarree/menstruatiegevoel. Werd hier ook steeds wakker van. Ben op een gegeven moment maar naar beneden gegaan. Bleef onregelmatig maar werd wel al heftiger. Mijn baarmoedermond doet ook zo,n zeer.

Vandaag de hele dag al krampen die echt heftiger zijn, het hoogtepunt stijgt........vind het lastig om het uit te leggen....

Verlies ook bruin slijm nu, dit zal de slijmprop zijn...

Hoe dan ook ik geloof dat het snel door gaat zetten aangezien het gisteren, afgelopen nacht en vandaag doorgaat en heviger wordt. Het wordt ook steeds regelmatiger en de krampen krachtiger.....

Ik moet zeggen dat ik (behalve op het hoogtepunt) er erg rustig onder ben........ik ben vooral heel benieuwd naar hem......

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Liefs Jessica
 
Ohh wat spannend Jessica. Zet hem op meid. Ga duimen voor je dat je misschien vanavond al wel je kleine ventje in je armen mag houden.

Liefs
 
Hay meisjes,

Krijg nu ook rugweeën.......ik ga zo de verloskundige bellen.........duimen jullie mee voor een heleboel centimeters?!

Liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Even inbreken van het maartforum...wat spannend meid!!! Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je vannacht/morgen mag bevallen van een gezonde zoon!!!

Liefs ciomama
 
Terug
Bovenaan