Het begint al op te schieten!!

Ja, het begint voor iedereen al op te schieten, zo ook voor mij!!

Nog 3 weekjes werken en dan heerlijk met verlof. Ik ben op 27 augustus uitgeteld van ons 1e kindje en ik kan nu eigenlijk al niet meer wachten.
Ik ben op het moment (eigenlijk al heel de zwangerschap) ontzettend vermoeid, maar ja wil me natuurlijk niet laten kennen en werk nog gewoon 40 uur.
Thuis probeer ik wel een beetje te rusten, maar ook daar moet natuurlijk nog vanalles gebeuren. Verder gaat het wel heel erg goed, bloeddruk soms wat laag, maar verder niets te klagen. Hoe gaat het verder met jullie allemaal, kijk regelmatig op het forum maar valt me op dat het erg rustig is op het augustusforum.

Deze week komt de kraamzorg langs om het een en ander te bespreken, ik vind het allemaal erg spannend er komt zoveel op je af!! Weet nog niet zo goed wat ik allemaal moet verwachten, maar laat het maar over me heen komen. Vertrouw maar op mijn verloskundige haha.. komt het vast allemaal wel goed.

Iedereen nog een fijne zwangerschap en laat eens iets van jullie horen!!!

Lfs Yvonne

Hallo,

Het begint inderdaad op te schieten. ik werk parttime (3 dagen) en werk deze week een dag minder en ik ga volgende week nog werken en dan met verlof. stop 6 weken voor de uitgerekende datum. Vind ik wel relaxed. Ik heb soms last van mijn bekken (zeker als ik mijn dochtertje te veel heb getild) maar voel me verder prima. kindje is al ingedaald dus maagzuur is over! GEWELDIG!!!
Moe ben ik ook, maar doe samen met mijn dochtertje een middagdutje.
Vrije dag is om het peuterkamertje helemaal af te maken. Gordijnen ophangen en meer van dat soort dingen. Heb er nu al zin in. En als mijn dochtertje verhuist is en het gaat goed, dan gaan we de babykamer weer klaar maken voor de baby: ledikant ruit en familiewieg er in. En jongenskleertjes regelen, want deze keer lijk ik een mannetje tekijgen!

Anne72

hoi!

ik moet nog drie weekjes werken (maar werk al een tijdje halve dagen) en in die drie weken moet ik in totaal nog 6  halve dagen werken.
Heb nu net een weekje vrij gehad, en nu gaat het met mijn bekken stukken beter ineens (vandaag inenen veel minder last), want lopen en bukken ging voor geen meter meer. Soms zelf met de tranen in mijn ogen van de pijn......maar goed, morgen moet ik weer een half dagje werken dus ben benieuwd hoe het dan met mijn bekken gesteld is!

Morgen ook weer naar de verloskundige en ben benieuwd wat ze over ons grietje te melden heeft.

Groetjes Rimke
31+2 weken

Hey,

Hier begint het ook al op te schieten....
Officieel nog 5 weken maar ik hoop dat ons knulletje over 2 weken al komt...hihi...
Ben nu 35 weken en het begint nu allemaal wat zwaar te worden.
Hij is lekker druk in mijn buik, met als gevolg dat mijn ribben gekneust zijn ( tenminste zo voelt het ).
Wel fijn hoor, dat ik hem meerdere malen per dag voel. Je kunt nu ook echt contact met hem maken, dat vind ik wel heel speciaal. Als ie rustig is en ik druk op zijn voetjes, die je regelmatig ook echt kunt zien, begint hij tegen mijn hand aan de schoppen...
Wat het weer betreft, wel lekker als je verlof hebt, maar 30 graden hoeft voor mij ook echt niet hoor...
Kan toch al niet zo goed tegen de hitte.
Maar goed, jezelf lekker verwennen met een koud drankje, lekkere stoel, een goed boek en een parasol.....beter kun je het niet hebben toch???
Dus ik klaag niet!!!

Sterkte iedereen met de laatste loodjes,

Groetjes Mootje

Ja langzaamaan wordt het allemaal spannender! Het is ons 2e kindje en ben erg benieuwd wanneer deze uk zich aandient. Ons zoontje is 6 dagen voor de uitgerekende datum geboren 2 jaar geleden op 2 augustus. Ik ben ook erg benieuwd hoe de bevalling deze keer zal gaan.

Ik ben nu 35 weken zwanger en moet morgen nog even wat zaakjes afronden op het werk. Ik merk wel dat ik echt aan verlof toe ben. Zeker gezien het feit dat er al 1 rondloopt. 2 jaar geleden hield ik het makkelijker vol tot aan mijn verlof. Maar toen kon ik ook in de weekenden en 's avonds lekker tot rust komen.

Verder gaat het super goed hoor, dus weinig te klagen. Krijg nu alleen weer steeds meer last van maagzuur 's avonds in bed. Had ik bij ons zoontje ook, helaas gaat het bij niet over bij het indalen. Deze uk is ook al bijna helemaal ingedaald, maar het maagzuur wordt alleen maar erger. Na de bevalling is het wel meteen over.

Meiden, allemaal veel succes met de laatste loodjes. Denk vooral goed aan jezelf en rust goed uit voor de bevalling. Nog eventjes en we kunnen genieten van onze kleine mooie wondertjes.

Groetjes,
Susan

Heb nu ook lekker vrij sinds afgelopen donderdag en ben lekker aan het relaxen. Tussendoor af en toe nog even wat opruimen en zo, maar niet teveel in 1 keer. Ben nu 35 weken. Ook dat schiet lekker op. Nergens last van, behalve dikke voeten, maar ja, dat doet geen pijn!
Wilde alleen nog een zwembadje (oftewel een bootje)  buiten zetten, maar kan geen pomp vinden. Onze tuin is op het zuiden dus al lekker warm. Dus blijf voorlopig maar binnen, heb geen zin om een pomp te kopen, misschien aan het einde van de middag, morgen wordt het nog warmer. (wel lekker hoor, de zomer zo! )

hoi allemaal
ook ik hoef niet zo heel erg lang mee nu 35 weken ben 4 aug uitgerekend,heb al voor de tweede week verlof heerlijk.
heb ook nog een dochtertje van 5 jaar, die nu ook vakantie heeft.
moe donderdag weer naar de vk ze kon de vorige keer niet voelen of het hoofdje boven of onder lag.
verder alles goed alleen veel vocht in de voeten.
hele fijne zwangerschap gewenst.
geniet er nog even van

Terug
Bovenaan