Het blijft rommelen

Hoi,

Bijna een week geleden ben ik gestopt met bloeden. Sinds gisteren heb ik weer buikpijn en verlies ik weer bruin/roze slijm. Het lijkt niet op een gewone menstruatie. Volgens de arts zijn de hormonen nog op hol en is het normaal dat het allemaal wat blijft rommelen. Ik heb hier nog nooit iets over gelezen van iemand anders op deze site en maak me best wel ongerust. Hoe is dat bij jullie? Rommelen jullie ook nog zelf nadat het bloeden eigenlijk al was gestopt?

Liefs PC

hoi pc

ik zelf ben de laatste dgn ook nagnoeg gestopt met bloeden maar afen toe krijg ik weer krampen en komt er bij mij ook wat bruin achtige afscheiding, maar beetjes.

Misschien heb je er wat aan......

als je er over in blijft zitten gewoon weer bellen, jij bent baas over je lichaam.
Volg je hart

groetjes 19 1

Hallo,

Meiden, ik heb precies hetzelfde gehad als jullie. Steeds krampjes en dan wat bruinachtige afscheiding (geen ongi).  Ik heb het even aangekeken en toen uiteindelijk de gyn gebeld. Die zei dat het vaker voorkomt en dat ik het nog even moest aankijken. Ik werd toen een paar dagen later ongesteld, en daarna heb ik het niet meer gehad.

xx Luna

hoi hoi

ik heb zelf eind nov een miskraam gehad en het heeft bij mij ook nog een hele tijd gerommeld .
dacht ik dat het vloeien over was begon het weer heb de verloskundige gebeld en die zij dat het heel normaal is.
ben net voor het eerst weer ongesteld geweest en nu is het eindelijk weer normaal.

liefs silke

Terug
Bovenaan