het cb op thuisbezoek

hoi meiden

ik krijg vanmiddag om 15 uur een thuisbezoek van het cb
het is de afspraak van 18 maanden maar Bram is nu bijna 20 maanden en heb dr zelf maar eens achteraan gebeld omdat ze nog steeds geen contact hadden opgenomen.....
dus ben hel benieuwd wat ze te vertellen heeft want ze komt 1 uur lang

liefs ilona

Hoi Ietje,

Het huisbezoek van het CB hebben wij al lang achter de rug. Hier kwam ze ook een uur op bezoek en dat vloog echt voorbij. Even een kopje koffie gedronken en vooral over de ontwikkeling van Isabelle gesproken. Ze vroeg dan bv wat ze al allemaal kon en wat nog niet. En hoe het met het eten ging. Het enige wat ik jammer vond is dat ze niet ging wegen of meten. Daar was ik best nieuwsgierig naar.
Ze vroeg ook hoe het eerste jaar verlopen was met Isabelle. Hoe we daarop terugkeken. En dat schreef ze dan allemaal op voor in het dossier. En of ze wel eens ziek was geweest.
Ben benieuwd hoe het bij jouw gaat. Laat je het nog even weten?

Groetjes Babybelle

nou het was idd een gesprek over de ontwikkeling nu van Bram en hoe ik tgen de afgelopen periode aankeek enz.
dus eigenlijks net als het cb bezoek bij hun maar dan zonder meten en wegen

Wat grappig dat ze langs kwamen. In principe wel een goed idee, want dan kunnen ze wel zien wat de kids allemaal doen. Thuis is het toch prettig voor ze dan ergens onbekend iets verplicht moeten gaan doen.

Bij ons is dat dus niet...

gr. Ilone

Terug
Bovenaan