het deugdenproject

Hey meiden,

Onlangs heb ik een kennismakingscursus gedaan van het deugdenproject. Dit is een wereldwijd project dat een paar jaar geleden is uitgeroepen tot het beste opvoedprogramma van de wereld.
Inmiddels bestaat het project 5 jaar in Nederland en dat wordt aanstaande zaterdag  op 3 plaatsen gevierd ('sHertogenbosch, Nijmegen en Groningen).

Lijkt het je leuk om op een ongedwongen manier kennis te maken met deze positieve benadering dan ben je van harte welkom! Het is bovendien gratis!!

Je kunt meer lezen op www.deugdenproject.nl

Groetjes,
Ellen mv Julian

ps. kom je naar Groningen, dan zien we elkaar, want ik help daar mee.

Hoi Ellen,

Ik moet je bekennen dat ik er nog nooit van gehoord had, maar heb net even snel op de site gekeken en ik ben best nieuwsgierig geworden.
En ga me er dan ook zeker in verdiepen, zou het ook leuk vinden om je in Groningen te zien maar dat is me even te ver!!! Ik werk in Den Bosch en dus ook zaterdag,misschien dat ik in mijn pauze even kan gaan kijken.
Dus dank je voor de tip!!!

groetjes Daniëlle.

Hoi Danielle,

Ik kwam er via via mee in aanraking. Het is in Nederland nog iets heel onbekends. Er zit ook geen grote marketingstrategie achter ofzo. Het programma verkoopt zichzelf, maar dat gaat natuurlijk gestaag.
Leuk dat je geinteresseerd bent, het is een hele positieve benadering van opvoeden, dat spreekt mij erg aan.

Voor de mensen uit omgeving van Utrecht: ik had Utrecht over het hoofd gezien, daar wordt zaterdag ook het een en ander georganiseerd. (kijk ook hier)

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan