het doet het!

Hallo,

Had gisteren de eerste echo, en wat bleek? Ik ben niet bijna negen weken, maar slechts zeven (6w 5d). Er was gelukkig wel een heel klein kloppend hartje te zien! Wat een opluchting.  Alleen de termijn  snap ik  nou helemaal niet meer. Was 20 februari voor het laatst ongesteld, en dan nu pas 7 weken???? Zal wel een hele rare cyclus hebben of zo (of ik kan gewoon niet rekenen....). Ben dus geen november-, maar een december mama. Ik ga jullie binnenkort dus verlaten, maar klets nu nog even hier mee.
Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Op naar de 12 weken!

Groetjes,
Willemijn.

Tja ik zou het niet weten. Vaak houden ze de 1ste dag aan van je laatste menstruatie maar wanneer daar meer dan een week verschil in zit gaan ze van de echo uit. Krijg je binnenkort niet nog een echo (dat doen ze vaak zodat ze 2 termijn echo's heben om zo de datum te bepalen)

Sterkte maar je bent in elk geval zwanger!

Ester

Humm vind het wel een erg groot verschil. Wat zegt de arts ervan?? En wanneer mag je weer een echo doen, als het dan weer verschuift zou ik toch maar eens even gaan praten.

Maar gaan er natuurlijk vanuit dat alles in orde is.

Gr. Ingrid

Ja ik snap het zelf dus ook niet...... de arts deed in ieder geval   alsof er niks aan de hand was. Ze zei alleen dat ik minder ver was, maar dat het hartje klopt en dat dat het belangrijkste is. Ze gaf me geen reden om me zorgen te maken,  maar dat doe ik natuurlijk wel (kan ik ook niks aan doen).
Ik ga morgen de verloskundige bellen voor een afspraak en dan vraag ik gewoon of ik binnenkort nog een echo mag laten maken (12 weken), desnoods op eigen kosten.  

Groetjes,
Willemijn.

Hey W,

Geweldig leuk he. Fijn dat de echo goed was. Ik heb er vanavond eentje gehad en ik ben 6 weken en 4 dagen haha. We schelen niet zo veel dan he.

Groetjes Petra

Hi Petra,

Dat scheelt inderdaad heel weinig! Wist jij dat je ongeveer zover was, of dacht jij ook dat je verder zou zijn? Had jij trouwens ook een inwendige echo?   Beetje raar als je daar ligt, vond ik tenminste. En toen kwam het stipje in beelt, en het stipje werd een boontje met een knipperlichtje. Was dat ook hoe jij het zag?

Groetjes,
Willemijn.

Hoi hoi,

Ja ik dacht zelf dat ik een week verder zou zijn ongeveer maar het geeft allemaal niks. Voor nu is alles goed en daar ben ik blij mee. Ja raar he die inwendige echo's. Ik heb ze in januari ook gehad, toen voor het eerst. Je ligt er idd niet echt charmant bij haha...Maar goed als je maar wat kunt zien he. Bij ons was het meer een vlek die knipperde hihi.

Groetjes Petra

Fijn dat het allemaal goed is!!

Met mijn vorige zwangerschap was ik minder lang dan wij dachten. Dat scheelde iets meer als een week toen. Je kan dus een verlate ei-sprong hebben gehad..........

Een inwendige echo is idd niet alles...haha
Mijn baarmoeder is naar achtergekanteld waardoor ik ook nog in van die fijne gymhoudingen mocht gaan liggen........gelukkig kan verder niemand het zien hahahaha

Terug
Bovenaan