het duurt allemaal zo lang

A

Anoniem

Guest
jeetje dit weekend 11 dec is mijn nod en ben bloed nerveus, kan me niet meer herrinnderen dat ik dit ook zo erg had bij de eerste. maar heb sinds gisteravond last van mijn borsten, vooral aan de buiten kant en een klein beetje gevoelige tepels. wie herkent dit hen heeft ook dit weekend zijn nod

Hoi

Ik herken wel iets in je verhaal en word gek van de onzekerheid. Je wilt zo graag meer weten.
Ik ben al een week overtijd en wacht en wacht....

Succes.

Ik zal voor je duimen.

Liefs Mier

Hoi!

Zo te horen gaan we een spannend weekend tegemoet! Ik zit nl op 10 december te wachten! Alleen dat wachten duurt zooooooooo ontzettend lang.. en dat terwijl ik er minder mee bezig wil zijn!
Dit is de derde cyclus na mijn miskraam en ik ben erg benieuwd.  Ben de vorige keer flink voor de gek gehouden door mijn lichaam.. was misselijk en had pijnlijke borsten, dus ik vertrouw niet meer op de signalen. We zullen het vanzelf wel zien!

Succes met aftellen!

Groetjes, Harma

Hoi meiden

Ik weet hoe jullie je voelen. Ook ik heb last van mijn borsten en gevoelige tepels, ik verwacht 10 dec mijn NOD. Voor mij is dit de eerste ronde na mijn mk in aug.
Ik ga voor ons allemaal duimen!!!

Liefs Anke

oja, ik ben 1 keer ongi geweest na mk, dus hoop dat mijn cyclus weer een beetje normaal is.

Terug
Bovenaan