het duurt lang..

Helemaal mee eens!
Gisteren bij de verloskundige van 11+4 naar 12+1 verschoven. Ik was er dus ineens, vond dat zeker niet erg.
Nu weer het lange wachten op de 20 weken.

X

Absoluut....
Ik ben gelukkig over de 12 weken heen.....
12 weken en 5 dagen, maar dan nog...
Ik hoorde van mijn VK dat het echte gevaar nooit geweken is, en dat zij de eerste crisis periode op 16 weken stellen....
Dus we moeten toch nog verder door....
Maar als je je goed voelt en blij en positief bent, dan geloof ik dat alles goed komt.
Ik heb gister de nekplooimeting gehad, 1.7 mm. Helemaal top, maar nu nog in combi met mijn bloed en leeftijd.... Volgende week weet ik of dat allemaal in orde is....
Het is 1 grote wachtkamer waar we in zitten.
Houd moed.... hahahaha

ja jullie hebben helemaal gelijk!! denk ook omdat je toch door die tijd heen wilt het lang duurt. straks als je eenmaal kamertje opknapt of inricht gaat het allemaal veel harder.. heb er echt zin in...

hey maar iris ff een vraag je bent nu dus 12+3? wanneer ben je dan uitgerekend? ik ben er morgen 12 en moet dinsdag voor termijnecho.maar overal lees ik of eerder als mij (31 maart ) of later met 12 weken.. ben wel erg benieuwd|!

Ik ben 27 maart uitgerekend, en dat was eerst ook 31 maart, en dan zou ik morgen 12 weken zijn. Dat is nu dus wat opgeschoven.

Ja idd duurt zeker lang. Maar ook ik kwam gisteren bij de Vk en was ook in 1 keer verder dan iedereen dacht en nu ook al 12 weken. Ja en een grens leggen ze wel bij 12 weken maar het is de hele zwangerschap altijd spannend vindt ik. Lekker genieten want voor we het weten is de mooie tijd voorbij en zijn de kleintjes van ons er.

Geniet ervan zou ik zeggen!!

Liefs RH

hoi dames
ik ben morgen 16 weken volgens gynacoloog en 15 weken volgens vk laatste keer. elke echo werd het anders dus ik houd gewoon 7 maart aan
deze keer duurde het heel lang, vooral omdat ik fulitme thuis kwam te zitten en zo ontzettend moe was dat ik niks kon doen en tv of magazine was al teveel, dan duuuuurt het lang!
nu ik wat beter te pas ben gaat het ineens veel sneller.
nog even en die 20weken echo is in zicht!!! spannend

Terug
Bovenaan