het duurt nou wel heel lang!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

nou heb er 5 testen tegen aan gegooit en alles is negatief.
ben nu 19 dagen overtijd en het blijft onzeker.
vind het nu niet leuk meer, aan de ene kant natuurlijk ook wel weer.
ga van de week denk ik maar eens de huisarts bellen.
ik zit nu in ronde 3, kan het nog steeds zo zijn dat er niet genoeg hcg in mijn urine zit.
de kwaaltjes zijn er ook nog soms met vlagen.
maar ongesteld worden ho maar, ook geen verschijnselen van ongi worden of zo
het is en blijft op dit moment nog onduidelijk.
maar genoeg over mij, hoe zit het allemaal bij jullie?
liefs en een dikke kus missknuffeltje

Hoi Miss Knuffeltje,

Wat rot joh die lange onzekerheid!
Het kan natuurlijk ook nog steeds positief uitdraaien maar het is wel irritant lang nu...
Ik zou als ik jou was echt een bloedtest laten doen bij de dokter...
Dan weet je het meteen 100% zeker en heb je ook geen gedoe met eventuele vage streepjes bij de volgende 5 testen ofzo...
Je weet het maar nooit...
Ik heb weleens in een ander berichtje gelezen dat  er pas na drie weken positief getest
was bij een ander....
Zelf wacht ik nu mijn NOd af die vrijdag/zaterdag of zondag is...
Maar ik zal wel gewoon doorgaan naar de volgende ronde....alweer ronde 18 dan...

Succes meid!
Zoek die dokter op he?
En hou ons op de hoogte...

Liefs Linnepinnie

hoiii
nou ik heb dus precies het zelfde en word er niet goed van, ben inmiddels ook 12 dagen over tijd uitgaande van mijn langste cyclus van 36 dagen, dus op dag 48 vandaag, heb alleen rond dag 25 beetje bruin bloedverlies gehad enzo.... ik word gek van al die negatieve testen, had ik bij mijn 1e kindje niet, was 1e keer negatief maar met 40 dagen positief en in de 1e ronde zwanger, toen wist ik niet wat me overkwam zo snel ging het allemaal, ik wil of een positieve test of gewoon ongi worden, hier kun je echt niks mee. had al wel eens vaker gehoord van mensen met mega lange cyclussen en toen vond ik dat heel erg voor ze, maar nu heb ik het zelf ook..... morgen krijg ik bloeduitslag binnen haha als het goed is.....zucht en ik denk dat ze gewoon zeggen hij is negatief, heb verder ook niet veel verschijnselen, ja beetje pijnlijke borsten met flagen. kun je ook gewoon weken en maanden niet ongi worden??? liefs mama loes

hallo,

Ik heb hier een tabel voor je van www.9Maand.com daar kun je zien dat heet heel goed mogelijk is dat je gewoon nog niet genoeg HCG in je bloed hebt.

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie)
    IU/L of MIU/ML
gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger
    < 5
    -

21 dagen
    0 - 5
    7 dagen

28 dagen
    3 - 426
    14 dagen

35 dagen
    18 - 7.340
    21 dagen

42 dagen
    1.080 - 56.500
    28 dagen

49 - 56 dagen
    7.650 - 229.000
    35 - 42 dagen

57 - 78 dagen
    25.700 - 288.000
    43 - 56 dagen

79 - 100 dagen
    13.300 - 253.000
    57 - 78 dagen

2de trimester
    4.060 - 65.400
    17 - 24 weken

3de trimester
    3.640 - 117.000
    25 weken - bevalling

Na bevalling
    < 5
    -
Ik heb met deze vraag vorige maand rond gelopen. Jammer genoeg is het voor mij afgelopen in een afvloeiing van de vrucht. Ik was 22 dg nod en had veel zwangerschaps verschijnselen tot aan moedermelk aan toe. Maar alleen maar neg. testen. Mijn HA zei dat ik waarschijnlijk wel eventjes zwanger ben geweest maar dat  het geen gezonde  zwangerschap was.

Wat natuurlijk niet hetzelfde voor jou betekend!!! Het kan dus zijn dat je laat pas pos. test vanaf de waarde 25 kun je het met veel zwangerschapstesten al meten. En met sommige pas vanaf 50. Dus je kunt uitzoeken wat jou test voor een waarde nodig heeft.

Ik duim voor je.SUCCES!!!!

Groetjes Nathalie 33jr, 1 zoon van 2jr en nu in ronde 1

hallo,

Ik heb hier een tabel voor je van www.9Maand.com daar kun je zien dat heet heel goed mogelijk is dat je gewoon nog niet genoeg HCG in je bloed hebt.

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie)
    IU/L of MIU/ML
gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger
    < 5
    -

21 dagen
    0 - 5
    7 dagen

28 dagen
    3 - 426
    14 dagen

35 dagen
    18 - 7.340
    21 dagen

42 dagen
    1.080 - 56.500
    28 dagen

49 - 56 dagen
    7.650 - 229.000
    35 - 42 dagen

57 - 78 dagen
    25.700 - 288.000
    43 - 56 dagen

79 - 100 dagen
    13.300 - 253.000
    57 - 78 dagen

2de trimester
    4.060 - 65.400
    17 - 24 weken

3de trimester
    3.640 - 117.000
    25 weken - bevalling

Na bevalling
    < 5
    -
Ik heb met deze vraag vorige maand rond gelopen. Jammer genoeg is het voor mij afgelopen in een afvloeiing van de vrucht. Ik was 22 dg nod en had veel zwangerschaps verschijnselen tot aan moedermelk aan toe. Maar alleen maar neg. testen. Mijn HA zei dat ik waarschijnlijk wel eventjes zwanger ben geweest maar dat  het geen gezonde  zwangerschap was.

Wat natuurlijk niet hetzelfde voor jou betekend!!! Het kan dus zijn dat je laat pas pos. test vanaf de waarde 25 kun je het met veel zwangerschapstesten al meten. En met sommige pas vanaf 50. Dus je kunt uitzoeken wat jou test voor een waarde nodig heeft.

Ik duim voor je.SUCCES!!!!

Groetjes Nathalie 33jr, 1 zoon van 2jr en nu in ronde 1

hoi hoi

Balen joh dat het allemaal zo lang duurt
misschien valt het allemaal wel mee en
is het wel positief in iedergeval positief
blijven denken.

Zal voor je duimen   liefs ronda

Heej Missknuffeltje,
het zit je niet mee he. Ik hoop voor je dat het snel doorzet.
Het schema hierboven snap ik niet zo.
Kan iemand me uitleggen hoe ik dat moet lezen.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan