Het duurt te lang....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik verschijn op deze site. Mijn naam is Miranda en ben 25 jaar. Sinds 3 maanden ben ik gestopt met de pil (na 11 jaar).

Momenteel is mijn menstruatie vanzelf nog niet op gang gekomen en blijven een aantal testen negatief. Na een bezoek aan de huisarts heeft hij ons verzekerd dat er niks aan de hand is en dit vaker voorkomt en dan vooral na 11 jaar pilgebruik. Ik merk dat ik zelf wel bezorgd ben, ondanks het advies van onze huisarts. We zijn pas 3 maanden aan het proberen, maar het duurt zo lang.

En daarnaast blijf ik mezelf afvragen of mijn menstruatie vanzelf wel weer op gang komt. Het liefst zou ik nu ongesteld willen worden, zodat ik meer weet en mijn bezorgdheid enisgzins verdwijnt.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben....

Groeten,
Miranda

hoi randa,

wat vervelend voor je, volgens mij ben jij de enige op dit forum die ongesteld wil worden.
het duurt ook allemaal ineens zo lang als je ergens op zit te wachten.
ik loop nu al 2 weken elke dag 10 keer naar het toilet om te kijken of het er al is, wat ik niet wil natuurlijk. lijkt me vreselijk om dat 3 maanden vol te moeten houden.
maar als ik jou verhaal zo lees maak ik me ineens wel zorgen. zou er bij mij deze maand gewoon geen eitje gegroeid zijn? je zet me wel aan het denken meid!
ik ben 23 en pas in de 2e ronde van ons 1e kindje maar daar had ik nog niet eens over na gedacht.
ik hoop dat jou menstruaties snel op gang komen.

liefs Esther23

Het kan inderdaad lang duren voordat je weer ongesteld wordt. De 1e keer heeft het bij mij 6 maanden geduurt voor ik weer ongesteld werd na het stoppen met de pil.

Dus maak je niet al te veel zorgen.

Terug
Bovenaan