het duurt zo lang

hallo allemaal,
ik heb een vraagje, weet iemand hoelang het gemiddeld duurt dat je zwanger kan raken, ik weet dat het een hele stomme vraag is maar dan heb ik iets om me aan vast te houden.
wij zijn namelijk al 8 maanden bezig en nog steeds niets.... vanochtend wel weer een test gedaan omdat ik weer overtijd ben, deze was negatief.
ik weet wel dat het dan nog steeds kan maar ik durf niet meer te hopen.
iedereen om me heen was binnen 3,4,5 maanden zwanger.

groetjes,
anoniem
 
Hoi,

De meeste vrouwen worden binnen een jaar zwanger, heb ik gehoord. De kans per cyclus dat je zwanger raakt is geloof ik maar 20 %, erg weinig dus. Dat kan aan van alles liggen: niet op tijd geklust, foutjes in de deling, foutje bij de innesteling...
Ik ben ook zo ongeduldig, maar helaas kan je dit niet dwingen. Ik hoop dat je snel zwanger bent en dat je over een paar dagen positief test!

Groetjes, Kiki
 
ik wou graag ff reageren op je berichtje ten eerste is het niet een rare vraag en ten tweede wij zijn ook al een tyd bezig met klussen ik ben vorige maand zwanger geweest was gestopt met de pil in september vorig jaar maar heb helaas een voege miskraam gehad en ben nu weer zwanger en ik dacht ook het wil niet maar je ziet het resultaat dus niet de moet opgeven
 
Terug
Bovenaan