het duurt zo lang..

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zag deze site, en was er eigelijk wel blij mee.
ik zal me effe voorstellen. Ik ben een meid van 24 en ook al 18 maanden bezig om zwanger te worden. Na 10 maanden was het eindelijk raak, maar helaas eindigde dit al na 6 weken in een miskraam. nu zijn we alweer 10 maanden verder en is er nogsteeds niets. We zijn ondertussen 1 keer naar de gyn geweest, de uitslag hiervan was niet zo leuk. Maar voor de zekerheid komt er nog een test aan. Hoop dat het nu wel goed zal zijn.
Ik vind het best lastig om er niet met anderen over te praten, en ben daarom blij deze site te zien. mijn man en ik hebben er namelijk voor gekozen het voor onszelf te houden.

ik zou het tof vinden als er iemand reageert.

liefs pipi

Hoi Pipi,

Ik denk dat veel van ons hetzelfde voelen. Je wilt er zo graag over praten omdat het voor jou heel belangrijk is en een grote rol speelt in je leven, maar eigenlijk is het ook weer zo prive.

Vandaar dit soort sites. Kun je toch je verhaal kwijt, maar blijf je toch anoniem.

Ik ben zelf 31 jaar en zit nu in ronde 5. Ik heb nog geen kinderen en wil zo graag zwanger worden, maar ja geduld is een schone zaak he?!

Groetjes en succes!

Coco

Hoi meid welkom op de site,
je kan hier lekker je verhaal kwijt, dat helpt, natuurlijk kun je ook leuke dingen vertellen.
het helpt wel hoor en je bouwt ook nog een leuke vrienden groep op.

wat vervelend dat je slecht nieuws hebt gehad bij de gyn ... mag ik vragen wat het is ...?

mijn vriend en ik zijn nu 2x bij de gyn geweest en hebben maandag ook slecht nieuws gehad, mijn vriend heeft slecht zaad, dat wil zeggen dat hij zeer weinig vruchtbare cellen heeft, nu moet hij vandaag weer inleveren en wordt het nog een keertje nagekeken, dinsdag horen we de uitslag en hoe verder.

sterkte en succes.

liefs Belinda

Welkom om het forum. Ik ben 30 jaar en ik ben 14 maanden bezig. Bij ons is bij de test naar voren gekomen dat het zaad van mijn man niet goed genoeg is om mij te bevruchten. We zijn nu doorgestuurd naar een fertiliteitscentrum. Daar kunnen we nu eindelijk over 3 weken terecht. Verder zal mijn man geopereerd worden aan zijn spatader in de hoop dat de kwaliteit wat beter wordt.

Er is ook een ander forum: als zwanger worden langer duurt". daar kijk ik ook altijd en misschien is dat ook iets voor jou omdat dat allemaal vrouwen zijn die langer dan een jaar bezig zijn.

Heel veel succes!

Marielle

Ha belinda,
bedankt voor je reactie.
om antwoord op je vraag te geven;
er was iets niet goed met het zaad, wat precies weet ik niet precies. het lijkt dus aardig op jullie verhaal. Wij kregen de uitslag in begin september. Volgens de gyn moesten we 3 maanden wachten om een volgend zaad onderzoek te doen omdat er dan pas weer een hele nieuwe productie zaad zou zijn. Nu hoor ik dat het bij jullie anders gaat.. vreemd.
wij moeten 16 dec weer voor de uitslag van het aankomende zaadonderzoek.
spannend allemaal.
Ik hoop dat de volgende uitslagen positief zullen zijn voor jullie..
ik houd het in de gaten..

liefs pipi

Hoi Pipi,
Gezellig dat je op dit forum bent gekomen. Ik ben Nance 29 jaar, bezig voor de negende ronde en heb ook een miskraam gehad dit jaar. Ik hoop dat je hier gezelligheid en duidelijkheid zult vinden. Maar let wel op, want dit is aardig verslavend. Haha.
Liefs Nance

Terug
Bovenaan