het duurt zo lang

Hallo meiden,

Ik zag deze site, en was er eigelijk wel blij mee.
ik zal me effe voorstellen. Ik ben een meid van 24 en ook al 18 maanden bezig om zwanger te worden. Na 10 maanden was het eindelijk raak, maar helaas eindigde dit al na 6 weken in een miskraam. rond deze tijd had ik uitgerekend geweest...nu zijn we alweer 10 maanden verder en is er nogsteeds niets. We zijn ondertussen 1 keer naar de gyn geweest, de uitslag hiervan was niet zo leuk. Maar voor de zekerheid komt er nog een test aan. Hoop dat het nu wel goed zal zijn.
Ik vind het best lastig om er niet met anderen over te praten, en ben daarom blij deze site te zien. mijn man en ik hebben er namelijk voor gekozen het voor onszelf te houden.

ik zou het tof vinden als er iemand reageert.

liefs pipi

Hoi Pipi,

Joh wat een tijd..... maar je weet gelukkig wel dat je zwanger kunt worden.... schrale troost natuurlijk, maar ik ben al ruim twee jaar aan het proberen en nog nooit is het gelukt.

Wij zijn nu aan onze tweede IUI poging begonnen.... en hoewel er bij ons beiden nog nooit iets is gevonden dat afwijkend is, ben ik toch blij dat we hiervoor in aanmerking komen....

Wat was de uitslag dan?

Hopelijk zijn we snel zwanger en wordt 2005 een goed jaar voor ons.....

Liefs Lill

Hallo Pipi,

Bah wat vervelend. Het is uit je mail niet helemaal duidelijk wat er mis is, maar omdat je al een keer zwanger bent geweest kun je toch nog wel hoop hebben?

In ieder geval veel sterkte. En als je er over 'praten' wil met mensen die je toch niet tegenkomt. Je bent van harte welkom.

Sterkte, Fen

Hoi Pipi,

Zoals je ziet zijn er meer zoals ons, helaas. Maar het is inderdaad prettig om het eens een keer van je af te schrijven. Mijn omgeving weet wel van onze situatie af en ik moet zeggen dat men allemaal positief er op reageert. Ik heb pco en mijn broer is onvruchtbaar, hierdoor kunnen wij er heel openlijk over praten wat ik wel als heel erg prettig ervaar.
Ik ben ook wel nieuwsgierig wat de uitslag dan wel was?

Groetjes Naatje

Ha Pippi,

Ik ben ook nieuw op deze site en doe mijn best om alle verhalen een beetje bij te lezen, maar ik merk dat dit niet zo makkelijk is...
Ik ben Kim, 23 jaar en nu een jaar bezig om zwanger te raken. Door een slechte zaadkwaliteit van mijn vriend en een hypofyseprobleem bij mijzelf is de kans op een spontane zwangerschap nihiel. We starten deze maand met de eerste IUI-poging.
Lijkt me wel moeilijk voor je dat je rond deze tijd uitgeteld zou zijn. Hoop voor je dat je je er een beetje goed doorheen slaat en wil je veel succes wensen met de vervolg uitslagen. Ik duim voor je dat ze wat positiever zullen zijn!

Hoi,

Ook ik ben hier nieuw. Ben ook al 14 maanden bezig. Heb in april een miskraam gehad en was ook deze maand uitgerekend. Is klote he? Heb ook al de hele maand een naar gevoel. Heb nu een afspraak staan bij het ziekenhuis op 3 januari, dus weet nog niet wat ik allemaal moet verwachten. Ik heb wel al een zoontje van 6 jaar. Maar heb nu een nieuwe vriend en we willen samen ook een kindje, alleen wil het niet zo vlotten. Veel sterkte en zal voor je duimen,

Knuf, Mandy

hoi ik ben ook nieuw op deze site ff voorstellen ik ben annemarie 23 jaar en al twee jaar bezig ik heb pcos maar ik ben nog nooit spontaan zwanger geweest ik kan me voorstellen dat dat echt balen is als je wwet dat het wel ergens kan maar niet lukt als jij wil ik ken t over mijn lot word beslist door een gyn en die zeggen dat ik jong ben en dat ik moet afvallen dus jippie ik zit er pas weer over een jaar veel succes en t komt wel goed hoop ik groetjes annemarie

Terug
Bovenaan