het een beetje zat zijn

Vandaag weer controle gehad bij vk.
Alles was weer goed..urine en bloedrruk en ook het hartje weer beluisterd.
Ben nu 40+3 en begin het nu een beetje zat te worden.
Last van dikke benen en zeker met dit weer geen pretje.
Ene dag last van krampen terwijl ik de andere dag weer nergens last van heb.
Ik weet dat er dames zijn die langer overtijd zijn dan ik en moet misschien ook maar gewoon rustig afwachten.
Tot nu wil de vk ook nog gewoon wachten en heb ik dinsdag weer een afspraak.
Ik hoop toch zo dat de kleine meid er dan inmiddels wel is....
Sorry moest even klagen....

ik behoor ook tot hen die het nu niet meer leuk vinden.. Iedere ochtend en middag als ik de oudste twee ophaal van school voelt het als spitsroeden lopen, om de meter wordt gezegd: 'loop jij nu nog rond?' 'wanneer was jij nu uitgerekend?' 'je moet wel opschieten hoor' met als reactie een schaapachtig lachje mijnerzijds... Ik hoop dus dat ik morgen, als ik 41wkn+5dgn ben, dat de vk van het ziekenhuis een ballonkatheter kan plaatsen, of dat ik eindelijk iets van ontsluiting heb potverdorie. en dat van die krampjes herken ik, iedere dag of avond weer andere krampjes en denken dat het doorzet, maar nee. sinds vandaag ook olifantsvoeten en dat terwijl ik niet echt
buiten ben geweest...heb ook last van handen die tintelen.

Maar, wat wellicht helpt bij de VK is om zielig te doen, dat je niet lekker meer slaapt, last hebt van je rug en bekken en hoopt dat je fit door de bevalling heen komt.... Ik kreeg meteen een verwijzing van de VK voor inleiden in t ziekenhuis...

Terug
Bovenaan