het een en dan weer het ander.....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Voor het eerst weer eens op het forum.
Ik heb een vraag, ik kwakkel verschrikkelijk met mijn gezondheid sinds de geboorte van mijn dochtertje Dana in juli 07.
Ben nog nooit zo vaak ziek geweest, en mankeer continu iets. Nu is afgelopen week een afwijkende schildklierfunctie geconstateerd, wat mogelijk nog door de zwangerschap komt. Heb zomaar ineens koorts, holteontstekingen, oogontsteking, verkouden, ik wordt er echt wanhopig van. Ik zit bijna iedere maand bij de huisarts.
Herkennen jullie dit, en zou het nog echt door de zwangerschap komen....

Groetjes Cail

Nou dat herken ik wel. Ik ben al drie keer twee dagen thuis geweest omdat ik me te belabberd voelde om te werken. Terwijl ik normaal maar 1x per jaar een paar dagen niet werk ivm ziek zijn. En dan heb ik het nog niet over de keren dat ik me ziek voelde op de dagen dat ik niet hoefde te werken of mezelf naar mijn werk sleurde.
Allerlei griepklachten: verkouden, keelpijn, stem kwijt, hoofdpijn, misselijk, spugen, diarree, koorts, moe, noem maar op.
Ik had het er toevallig nog met een   vriendin over die ook vorig jaar moeder is geworden. En die had er ook meer last van. Misschien dat je weerstand toch een opdonder krijgt ofzo.

Miranda

Terug
Bovenaan