Het eerste flesje nutramigen geprobeerd

A

Anoniem

Guest
Nou vanmorgen dan maar voor het eerst bij Levi een flesje nutramigen uitgeprobeerd aangezien het bij mijn dochter 2 maanden heeft geduurd voordat ze het wilde drinken.
Hij ging eerst heel zielig naar me kijken van wat doe je me aan ik wil gewoon mamamelk en hij probeerde zich steeds om te rollen om bij mij te drinken. Maar na enig aanhouden en kokhalzen besloot hij toch maar te drinken en heeft hij iets van 140 cc opgedronken.

Ben echt supertrots op hem want het is echt heel vies dat spul, wat een kanjer he!

groetjes chimene
mv Levi 12-06-07

Kan me voorstellen dat je trost bent! dat spul is echt heel erg vies, bah.
Er gaat straks een wereld voor hem open als hij over een paar maanden wat anders krijgt :) wat wel zoet is haha

Gelukkig heeft hij meteen 140 gedronken, ik begrijp dat je die heisa van het niet willen drinken van de nutramigen met je dochter ook al hebt gehad.. dat geeft een hoop stress!

Gr Evelien

oh sorry niet goed gelezen, hij is al 6 mnd! naja dan is het fijn dat hij ook bijvoeding erbij krijgt en dus niet alleen maae die (zure) melk hoeft!

hoi evelien,

levi krijgt sinds een paar dagen wat groenten 's avonds (bloemkool) en hij zit te smullen. Ik wilde het eigenlijk alleen uitproberen want hij krijgt verder nog volledige bv maar aangezien het bij noa zo'n drama was wilde ik even kijken hoe hij het vindt. Als het goed gaat wil ik de nutramigen als laatste voeding 's avons gaan proberen aangezien hij nog vrolijk 2 x per nacht komt. Word daar zelf alleen want minder vrolijk van momenteel  dus we gaan even kijken of het  wat uitmaakt als hij flesvoeding krijgt.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Terug
Bovenaan