Het eerste pakje!

tamjo

New member
Hebben jullie al een eerste pakje? Ik vind het dit keer erg moeilijk en heb nog niks gevonden voor mijn meisje. Behalve een een lief rompertje van lief die heb ik al wel!

Misschien iemand nog tips? ( handig om te weten ben allerlgisch voor voeten pakjes ;-) ) haha!
 
Nee heb nog niks speciaals ook nog niet echt naar gekeken...
Wil ook eerst ff afwachten wat mijn nichtje heeft voor haar kleine meid, hopen dat we niet lang meer hoeven te wachten volgende week uitgeteld..precies 3 maandag eerder Hihi...
Wil namelijk niet ongeveer hetzelfde, weet al wel dat ze een pakje hebben met naam erop...
Dus ff afwachten...
 
ik heb zo een lieve pakje roze gezien in H&M voor denk ik 15euro met voetjes . Echt heel lief tuttig , ook hebben ze in de V&D er een ook van dat zachte stof met stippen little girl staat er geloof ik op super schattig . Ik kan niks vinden voor een jongen alles is te koop voor meisjes dus als je tips hebt ?

Gister heb ik een luier tas gekocht van lief . Voor de helft van de prijs scheelt weer .
 
Mijn zoontje had een heel leuk pakje van name it een broekje en shirtje met lange mouw. Denk dat t nu voor mijn kleine meisje iets van noppies gaat worden.
 
Ik heb wel al verschillende dingen gekocht maar kheb nog niet van alles setjes soms heb ik alleen een shirtje of alleen een broekje. Voor meisjes heb je trouwens veel meer dan voor jongetjes is mij wel opgevallen. De h&m en de v&d hebben wel leuke dingen ook de echte babywinkeltjes zus en zo, baby twinkle en koters hebben hele leuke dingen. kvind het zo leuk om van die kleine mini kleertjes te shoppen:)
 
Terug
Bovenaan