Het eerste "stelletje" van dit forum.. haha..

Hallo mama's,

Dit is dan het eerste "stelletje" dat zich via het forum heeft gevonden!
Renée links met tutdoekje en rechts is Kay met een ingestort kapsel, haha..

Renée   &      Kay  

Ik leerde Evelien77 hier kennen en zij heeft een dochtertje Renée. Uiteraard gaan de kleintjes mee als we bij elkaar op de koffie gaan en zo onstaat er dan een ware romance.. Tja,.. je hebt het niet in de hand hè...

Kay moet alleen nog heel erg wennen aan Renée's harde geschreeuw (van de pret) als ze samen in de box liggen. Hij schrikt hier zo erg van  dat hij het spontaan op een brullen zet, haha..

Zo zie je maar weer dat jongens, hoe jong ze ook zijn, helemaal niks van "vrouwen" snappen..

Zijn er meer mama's die elkaar hebben leren kennen via deze site en foto's hebben waar de kinderen samen op staan? Misschien is het leuk ze ook hier te plaatsen. Ik ben erg benieuwd!

Groetjes,

Esmé mv kay

nou niet het zomer 2006 forum maar wel het jong gezinnen forum! Ik was vaak te vinden op het maart 2005 forum en Naomi, die nu mijn beste vriendinnetje is, zat vaak op het april 2005 forum. We begonnen met mailen, hebben wat afgesproken en we zijn nu zulke goede vriendinnen dat ze afgelopen december met haar man en haar zoontje Aron 2 weken hier in Israel is geweest!! Hier Lior en Aron in Nazareth :)

Hey hallo,

Happy M en ikke kennen elkaar al een tijdje voor dit forum....we hebben elkaar leren kennen bij het zwangerschapszwemmen en het klikte goed tussen ons dus onze zoontjes zijn elkaars vriendjes haha.....

Dit is een foot na het babyzwemmen.....Yoëll in het rood en Tygo in het oranje.....

Hoi Esmé,
Wat zijn ze toch heerlijk hè, die kids van ons.
Hele gave foto.

Overigens moet het wel echte liefde zijn, want die knuffel die Renée vast heeft is van Kay. Daar mocht ze toch maar mooi mee kroelen.
Kroelen met Kay moet nog even wachten, hahaha.
Daar was Kay nog niet echt aan toe.

Heel veel groetjes,
Evelien

Hee Sunyra,
Dan heb ik nog wel een mooiere van onze twee grote vriendjes samen!!
Hahaha, wel leuk trouwens dat je die foto erop hebt gezet!!
Ken je deze nog?
P.s. Voor de mensen onder ons die ze (nog) niet zo goed herkennen: links is Yoëll en rechts is Tygo.

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan