het eerste tandje

het klinkt misschien heel vreemd maar onze kleine meid (10 weken)heeft al haar eerste tandje, het is te zien als een kleine wit puntje ze heeft er veel last van. huilt veel heeft wat hogere temperatuur en hardstikke rode wangen. een bijtring is haar nog te zwaar en een koude speen is te kort koud. wie heeft er tips??

groetjes nancy
 
Hallo.
Ik gebruikte Dentinox bij het doorkomen van haar tandjes.
Je smeert dit, met een wattestaafje,  op de plaats waar het tandje doorkomt. Dit verdoofd het tandvlees een beetje. Bij onze dochter heeft het goed geholpen.
Er zijn nog meer verschillende middeltjes voor het doorkomen van tandjes. Je kan natuurlijk altijd even informeren bij een drogist of apotheeek.
Succes!
 
Als ze wat ouder zijn mogen ze een paracetamolletje als het heeeell erg is.. Maar dat zou ik bij die hele ukkies niet weten.. En ik gebruik een homeopatischmiddel dat heet; chamodent.. dat is er in druppels of in pilletjes, de druppels zijn veel makkelijker..
 
Hallo,
Ik gebruik bij mijn kindjes ook het homeopathisch middel chamodent, ik gebruik de druppeltjes. Dit is ook erg makkelijk, je doet een paar druppels op je vinger en strijkt daarmee over de plek waar het tandje doorkomt. Mijn kindjes hebben er echt baat bij en hebben zo heel wat minder pijn en verdriet om de doorkomende tandjes.
Veel succes!
 
Terug
Bovenaan