Het eerste tandje!!

A

Anoniem

Guest
Finn's eerste tandje komt door! Hij was afgelopen week af en toe een beetje onrustig. Slaapt al weken door en ineens werd ie 's nachts een paar keer huilend wakker. Ook het drinken ging wat onrustiger en hij stopte alles in zijn mond. En gisteren zag ik dus dat zijn eerste (onder)tandje doorkomt!! Hij is 3 mnd en 3 wkn oud, dus dat is best snel. Zijn zus was trouwens precies even oud toen het eerste tandje door kwam.
Als hij me nou maar niet gaat bijten, want hij krijgt nog borstvoeding .

groetjes,
Ikke mv 2

Sjee, wat snel!! Apart vind ik dat toch, dat het zo uiteen loopt wanneer het eerste tandje doorkomt. Onze kleine is bijna 5 maanden, maar nog niks te zien hoor! (van mij mag 't ook nog wel even wegblijven, want ook hier wordt nog borst gevoed!)

Ik hoop dat hij niet al te veel pijn heeft! Maar het is wel weer lief he, zo'n eerste tandje.......

Liefs Hilma

Hoi,

Wat vlug! Bij mij was de snelste 8 mnd. Onze nu een na jongste was 14 mnd. toen haar eerste tand kwam! Bij Menno wachten we rustig af, maar er is nu in iedergeval nog niks te zien.
Francien

Gisteren is ook het 1e tandje doorgekomen van mijn dochter, alleen is zij al 6 maanden.
Een goede verklaring waarom ze opeens slecht sliep.

gr
Marielle

Terug
Bovenaan