Het eerste tandje

A

Anoniem

Guest
Dag mama's

Mijn Tom is negen maanden oud en sinds vrijdag voel ik zijn tand. Hij is al door, maar sinds gister is het drama.   Een huil en een lach wisselen elkaar af. Druppeltjes geven wordt me niet in dank afgenomen, brullen. Verhoging, slecht slapen, hangerig, jippie lang leven de tanden.

Moeders hoe lang gaat dit duren!!

Groetjes Manon

Hoi hoi,

Meestal als het tandje DOOR is dan zouden ze geen last meer hebben. Dit is natuurlijk niet altijd zo, maar kan wel.
Het kan een paar dagen duren. Ik zou hem met slapen gaan een zetpilletje geven voor het ongemak en even afwachten....
Weet je zeker dat er neit nog een tandje dwars zit ergens (dik tandvlees ergens).

Succes meid! Die van mij is nu met zijn hoektanden bezig (is 16 mnd bijna), die zijn ps drama hahaha!!

Ik ben trouwens van het zomer 2007 forum, maar dacht ach reageer effe!!

X Saskia
mv rik 04-07-07

Hoi manon,

Ik zou indd ook anders ff een zetpilletje geven.
Als yordi er soms zo last van heeft dan krijgt hij ook wel eens een zetpilletje.
Vooral de laatste keer, toen krege hij er 3 tegelijk, bovenin.
Ik denk ook dat er misschien nog wel een 2e tandje aan zit te komen??
Nog niks kunnen vinden in de mond??

En hoe lang het nog duurt............tja........ kan daar alleen een heeel flauw antwoord op geven. Zodra alle tandjes er zijn, ben je er eerst vanaf

Sorry voor het antwoord. haahhahahaha

Ik heb geen idee, bij de 1 duurt het wat langer dan bij de ander.

Succes met de verdere tandjes.

Liefs marielle en yordi(16-1-08)

hoi hoi..nou bij nicky komt sinds vorige week maandag ook het eerste tandje daar ,en nu lijkt. het er ook op dat ik de 2e ook zie aankomen. slapen is echt weer een beetje een ramp.overdag wil ze bijna niet slapen.en in de nacht wordt ze tegen woordig ook 1 a 2 keer wakker.ikgeef haar soms ook een zetpil.nicky is van 3 maart.groetjes,karin   sorry ook niet echt een oplossing voor je

Hoi

Melanie is nu bijna 8 maanden en heeft inmiddels 3 tanden. Alledrie onderin naast elkaar. En bovenin komt er ook 1 door, daar is het tandvlees erg dik. Bij Mel kwam trouwens het tweede tandje echt meteen na het eerste tandje, dus  misschien heeft ie nu last van de tweede die eraan komt? Succes ermee iig!    

Terug
Bovenaan