Heel langzaamaan begin ik te merken dat dit kleintje het zat word! Harde buiken komen steeds vaker, ik heb steeds vaker last van steken in mn buik en de kleine zakt nu naar een punt dat het niet lager kan zonder eruit te vallen hihi! Bij mijn dochter gebeurde dit ook en toen was ik 2 weken erna bevallen. Dat zou betekenen dat ik met 39 weken ga bevallen. Wat zou dat heerlijk zijn hihi!! Voor hetzelfde duurt het nog 4 weken, maar daar gaan we niet vanuit!
Dit is dus onze 2e en het begint nu toch weer net zo spannend te worden hoor!! de hormoontjes doen hun werk goed hihi! Ik zie niet tegen de bevalling op, maar meer tegen die begintijd. Bij onze meid heb ik een kraamweek van niks gehad dus hoop straks meer te kunnen genieten! Nu lag dit ook aan de kraamhulp, ze gaf mn meidje met 4 dagen al rijstebloem (2 schep friso en 2 schep pap, ongelooflijk toch? En dat zonder overleg met ons of vk) en heeft over 8 dagen maar 1x gestreken en 1x mn bed verschoond!!!!
Nou ja, we wachten af maar het einde is in zicht...hoera!!!!!
Liefs ciomama
Dit is dus onze 2e en het begint nu toch weer net zo spannend te worden hoor!! de hormoontjes doen hun werk goed hihi! Ik zie niet tegen de bevalling op, maar meer tegen die begintijd. Bij onze meid heb ik een kraamweek van niks gehad dus hoop straks meer te kunnen genieten! Nu lag dit ook aan de kraamhulp, ze gaf mn meidje met 4 dagen al rijstebloem (2 schep friso en 2 schep pap, ongelooflijk toch? En dat zonder overleg met ons of vk) en heeft over 8 dagen maar 1x gestreken en 1x mn bed verschoond!!!!
Nou ja, we wachten af maar het einde is in zicht...hoera!!!!!
Liefs ciomama