het einde is in aantocht!

Heel langzaamaan begin ik te merken dat dit kleintje het zat word! Harde buiken komen steeds vaker, ik heb steeds vaker last van steken in mn buik en de kleine zakt nu naar een punt dat het niet lager kan zonder eruit te vallen hihi! Bij mijn dochter gebeurde dit ook en toen was ik 2 weken erna bevallen. Dat zou betekenen dat ik met 39 weken ga bevallen. Wat zou dat heerlijk zijn hihi!! Voor hetzelfde duurt het nog 4 weken, maar daar gaan we niet vanuit!

Dit is dus onze 2e en het begint nu toch weer net zo spannend te worden hoor!! de hormoontjes doen hun werk goed hihi! Ik zie niet tegen de bevalling op, maar meer tegen die begintijd. Bij onze meid heb ik een kraamweek van niks gehad dus hoop straks meer te kunnen genieten! Nu lag dit ook aan de kraamhulp, ze gaf mn meidje met 4 dagen al rijstebloem (2 schep friso en 2 schep pap, ongelooflijk toch? En dat zonder overleg met ons of vk) en heeft over 8 dagen maar 1x gestreken en 1x mn bed verschoond!!!!

Nou ja, we wachten af maar het einde is in zicht...hoera!!!!!

Liefs ciomama

Ik herken t. Ben nu 37 wk en 1 dag en ik heb ook meer harde buiken (die ik meestal niet voel haha). Maar ik merk ook dat de kleine niet verder naar onder kan en dat is geen pretje maar goed we moeten nog even. Af en toe verlies ik wat slijm enz maar goed ook dat zegt niks.

Het is mijn eerste gewone bevalling en ook de eerste keer dat ik zo ver ben gekomen dus t is allemaal nieuw voor me en ik moet eerlijk zeggen dat ik t soms doodeng vind haha maar goed we komen er wel.

Succes nog even!!

xx

Hoi fijn zeg dat jij toch al een ervaring hebt en iets herkent.
Ons kindje ligt wel onderin te prutten, maar of hij nu is ingedaald? Heb steken in mijn vagina zeg maar.
Gisterenavond ook opeens last van mijn rug, en dan zakt het weer. Nu ook meer last van harde buiken, maar of dit voorweeen zijn, geen idee. Morgen naar de VK en dan hopen wij ook wat duidelijkheid te gaan krijgen.
Wil eigelijk niet nog eens 1.1/2 week gaan wachten voordat we gaan inleiden. Gevoel zegt, NOT, niet doen.

Hoop voor jou dat het er over 2 weken is en je een goede kraamverzorger gaat krijgen

xyvonne

ik heb wel voorweeen volgens mij maar indalen zit er nog in volgens mij moet wel zeggen dat ker een beetje naar verlangt hoop een beetje meer lucht te krijgen in bed. vind het hopeloos.. maar de laatste 2 daalden pas in tegen de tijd dat kging bevallen en moet je nagaan dat kbij die laatste 2 dat deed met 12 dagen over tijd dus heb nog ff.. pff
en de eerste daalde in met 37 weken..

volgens de verloskundige ligt ze wel met haar hoofd beneden en dat voel ik ook als kbuk draai ze haar bolus ff zo van kap ff ja .. haha

Terug
Bovenaan