Het ene virus na het andere, word er een beetje simpel van, herkenbaar?

Sinds ik zwanger ben heb ik een keelontsteking, die nu met 14 weken wel chronisch te noemen is. De misselijkheid was over (dacht ik tenminste) maar is nu weer in alle hevigheid terug gekomen, volgens mij is het een buikgriep deze keer, maar het kan natuurlijk ook gewoon van de hormonen komen. In elk geval word ik er zo moe en slap van, alleen maar aan de diarree. En onze oudste (1) wordt 's nachts de laatste dagen wel 4 keer hysterisch brullend wakker, poeh, daar word je moe van.

Zijn er meer van jullie die allerlei virussen, verkoudheden, buikgriepvirussen enz. mee pikken in de zwangerschap?

Hè, wat balen! En dan ook zoonlief die 's nachts rommelt... Volgens mij is vermoeidheid hele slecht voor de misselijkheid. Als ik moe was, was ik ook veel misselijker. Dus dat zou wel kunnen kloppen met je gebroken nachten.
Van die keelontsteking word je ook niet vrolijk. Heb je met je vk nog contact opgenomen om te vragen wat je kan doen om je weerstand te verhogen? Dat zou toch best wel fijn zijn nu!

Hou je taai! Kaskes

Kan me voorstellen dat je er een beetje simpel van wordt. Het enige wat je kunt doen is volgens mij zo gezond mogelijk eten en genoeg bewegen. En natuurlijk genoeg rust nemen. Beetje lastig met zo'n nachtbrakertje he? Ik weet hoe slopend dat is. Hopelijk is meneer er snel van genezen. Een zwangerschap is nu eenmaal een aanslag op je lijf. Ik ben nog niet ziek geweest maar heb bijv wel al 2 keer een koortslip gehad en ben de hele tijd moe. Ik denk dat je je maar even lekker moet laten verwennen. Laat manlief de nachten maar even doen. Doe jij je pluggen in en lekker slapen.

Ja heel herkenbaar! Ik heb net als jij ook een peuter van 1 die de laatste tijd echt niet even makkelijk is en daardoor ben ik constant moe en dus vatbaar voor zo'n beetje alles. Ik ben nu 15 weken zwanger en ik heb me nog  geen dag kiplekker gevoeld, ik snuit al 2 maanden (sorry voor de details)  gifgroen snot en voel  me constant grieperig. Ik heb  een nieuwe baan die ook veel energie vreet daarnaast de huishouding en de zorg voor een peuter dus het is niet onlogisch dat ik me zo slecht voel, ik hoop echt dat het nu toch eens gaat opknappen want je wordt er idd wel  erg simpel van. Sterkte de aankomende tijd.

Groetjes,

Puk    

hier ook, al weken snotterig... toen de misselijkheid begon af te nemen en eigenlijk het genieten begon kwam de griep eraan! Maar het gaat nu elke dag een beetje beter, met de hoop dat we er snel vanaf zijn! Stomen hielp bij mij goed....
Beterschap en sterkte ermee allemaal!

Terug
Bovenaan