Het erg warm hebben zonder echte aanleiding

Hallo,Gisteren had ik het heel snel erg warm. Ik ben naar de winkel gegaan voor avondeten (5 min lopen). Toen ik aankwam was ik al wat buiten adem. Ik heb de dingen gepakt voor vanavond en net toen ik naar de kassa liep, begon k t enorm warm te krijgen, niet normaal meer. Jas open gedaan, mijn huid kriebelde helemaal en mijn zicht werd ook anders, alles zag er veel lichter uit. Snel afgerekend en naar buiten gegaan, daar even op een paal gezeten en afgekoeld. Toen ging het weer. Op de terug weg nog steeds erg warm ondanks jas open. Zodra ik thuis was, heb ik de temperatuur op 17 graden gezet, met ramen open. Dit hielp me om weer helemaal comfortabel in mijn vel te zitten. Na goed afgekoeld te wezen ben ik een paar uur gaan slapen en had ik geen problemen meer met mijn lichaamstemperatuur en was het alsof er niets aan de hand was. Nu heb ik vanochtend de wasmachine aangedaan en was weer buiten adem. Weer kwam die hitte terug die ik gister voelde en loop nu met bijzonder weinig kleren rond om af te koelen terwijl mijn man een wintertrui aan heeft en de temperatuur 19 graden aangeeft. Hoewel mijn man het natuurlijk niet erg vind dat ik er zo bij loopt, vinden we het toch vreemd dat dit gebeurd. Op dit moment ben ik 30 week en 4 dagen zwanger. Herkent iemand deze tekenen? Als ik Google krijg ik niet veel resultaten.
 
Het snel buiten adem kan komen omdat je kindje nog vrij hoog zit?

En misschien ben je te druk met de dingen die je doet.

Als je zicht minder wordt of licht in je hoofd wordt kan dat met je bloeddruk te maken hebben.

Netzoals het warm hebben dat komt omdat je hart sneller klopt.
 
Terug
Bovenaan