Het even niet meer weten; zit het goed of niet

Hay meiden,

In juni heb ik een miskraam gehad na 7 weken en 5 dagen. Nu ben ik gelijk weer zwanger. We hadden geen zin om te wachten en het was meteen raak. Morgen ben ik 7 weken en 4 dagen.

Het gekke is, is dat ik vorige week dinsdag geen gevoel meer had in mijn borsten. Ik dacht gelijk dat het weer mis was. Maar het gevoel in mijn borsten komt terug en ik heb tot nu toe geen bloedverlies gehad. Misschien komt het omdat ik eigenlijk, als ik niet  zwanger zou zijn,  ongesteld moet worden. Alleen heb ik totaal niet meer het gevoel meer dat ik zwanger ben. Kennen jullie dat? Dat je zo bang bent dat het weer mis is dat je gelijk denkt dat het al niet meer leeft.

Aanstaande maandag heb ik een afspraak met de vk en een afspraak in het ziekenhuis voor een echo. Ik vind het erg spannend.

Gr. Sonel

hoi hoi

ik herken het nog niet, maar kan het me zo goed voorstellen dat je zo angstig bent dat het weer fout gaat..( heb ook miskraam gehad en wacht tot ik weer zwanger mag worden...). maar bedenk wel dat het vaker goed dan fout gaat ,,......... en je angst kan je gevoel denk ik ook wegdrukken...

meid ik hoop echt dat je kan genieten van je echo ik duim voor je

liefs tobi

Hoi Sonel,

probeer gewoon wel positief te blijven hoor. Tuurlijk is het spannend. Die zwangerschapsverschijnselen gaan nu eenmaal op en neer en als je er te veel op let merk je altijd wel iets wat erop kan wijzen dat het mis gaat, niet doen dus! Probeer, hoe moeilijk ook het van je af te zetten. Gelukkig is het al bijna weekend en dan gauw maandag. Ik duim voor je dat je je mooie mensje dan tevreden ziet dobberen.

Groetjes!

Hai Sonel,

Ik kan over jou gevoel mee praten. Ik heb in mei een miskraam gehad ben ook gecurreteerd. De vrucht was maar 6wk , het was al ruim 1maand dood. Nu ben ik weer zwanger 6 weken en 1 dag. Mag volgende week donderdag voor ech bij de gyn, dan krijgen we ook uitslag van de onderzoeken. Erg spannend dus. Ik kan me voorstellen dat jeje ongerust maakt over je verschijnselen. Ik had dit erg in het begin, nu valt het wel mee, ik voel ook amper wat. Het is anders dan de vorige keren (3e zwangerschap).
Nou hou nog even vol, voor je het weet is het maandag. Ik zal voor je duimen en laat even weten hoe het was.

Groetjes Mayke

Hi Sonel,

Jouw gevoel herken ik wel hoor. In februari heb ik een mk gehad en na één menstruatie was ik weer zwanger. Toen ik 6 weken was kreeg ik op zondag een bloeding (de eerste van vele) na een telefoontje aan de ha post en het afstruinen van Internet was ik zodanig bang dat ik de moed al had opgegeven. Ik denk dat dat een soort zelfbescherming was.Ook het gevoel in mijn borsten werd van tijd tot tijd minder. Soms denk ik dat ik me dat heb ingebeeld.

Het hele verhaaal staat op het forum en uiteindelijk bleek alles goed (zondag ben ik 14 weken, pas na die 13 weken kreeg ik echt een beetje rust). Je weet nooit of het wel of niet goed zal gaan en na een mk zul je altijd banger zijn dan anders, maar van deze situatie heb ik wel geleerd dat de moed helemaal opgeven niet de beste methode is. Probeer goede moed te houden maar houd ook rekening met het feit dat het mis zou kunnen zijn zonder te bang te zijn. Ik hoop dat deze dagen voorbij vliegen voor je want ik weet dat het wachten op zo'n echo niet mee zal vallen.

Heel veel succes maandag en ik hoop maandagavond een heel blij berichtje van je te lezen.

Liefs,
Daantje

Lieve meiden,

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Het heeft me veel goed gedaan. Mijn zorgen waren niet te recht want alles is goed. We hebben het hartje gezien via de inwendige echo. Beter he? Alleen was ik geen 8 weken zwanger maar  vandaag  7 weken en 4 dagen en ben 30 maart uitgerekend.

Kus Sonel

Hoi Sonel,

Super  dat je zo'n mooie echo hebt gezien!! Dan kun je weer iets rustiger adem halen! En nog op de valreep  in maart uitgerekend!

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan